Jag har varit swinger, mest för att min dåvarande flickvän gillade sådant och jag ville inte göra henne besviken. Jag har väldigt dåliga erfarenheter av det, det är vidrigt, sunkigt och det sabbar hela den egna relationen. Man delar allt det trista, vardagen och gnället med henne, men de bästa bitarna, sexet, med en hel drös andra människor.
Visst har man ju sex även med varandra utan andra, men det blir inte samma sak, det blir förstört och äckligt. Det är något sunkigt och avmaskuliniserande att försöka sätta på någon som hellre hade blivit påsatt av ett gäng andra män. Även om man älskar varandra så känner man sig otillräcklig, omanlig och smutsig.
Sådana ställen och människor som håller på med sådant är oftast sunkiga. 9/10 brudar ser ut som skräp och 1/10 vill varenda manlig orgiedeltagare vara med. så skall man också försöka vara med den där enda snygga tjejen på stället så är det ett hav av slaka, halvslaka och erigerade kukar överallt. Luktar kvarglömd möglig gympapåse, inte en jävel använder kondom, spermakladd överallt och hela grejen är bara äcklig och vidrig.
Efter att ha deltagit vill man bara krypa upp i fosterställning i duschen och gråta. Efter att ha sett sin egen flickvän ha sex med andra män, mitt framför ögonen på en är det jävligt svårt att inte hata henne.
Nej, sånt är äckligt, fel och vidrigt. Gruppsex, swingande, trekant och alla former av sex med fler än en man inblandat går fetbort. Flera tjejer och en ensam man är dock ok.