• Anonym (Tjej 19)

    Uppdatering kring aborten

    Skrev för nån vecka att jag skulle göra en abort och min kille inte visade något stöd,

    han inte tänkter följa och åkte bort ist, efter aborten fårgade han inte hur jag mådde. Igår skrev han om jag hade nån uppdatering till honom, sa att jag mådde bra men var lite ledsen. Det ända han sa vara okej,blir så ledsen att han verkar inte bry sig att finnas där för mig eller ta sitt ansvar som det också är. Innan aborten sa han vara att jag skulle gå själv vilket jag gjorde. Tyckte redan att det var jobbigt att va själv under aborten men blir jätte ledsen nu att han inte bry sig om hur jag mår. Känner mig ensma och att jag inte kan prata med någon.

  • Svar på tråden Uppdatering kring aborten
  • OlgaElvira

    Ja, då vet du att han inte är något att hålla i handen när det blåser. När det blir en kris vill han inte vara med.

  • Anonym (Hm)
    OlgaElvira skrev 2018-07-12 10:16:20 följande:
    Ja, då vet du att han inte är något att hålla i handen när det blåser. När det blir en kris vill han inte vara med.
    Håller med
  • Whitehorse1979

    Och du har naturligtvis dumpat svinet!

    Angående att prata med någon så kan du ringa kliniken där du gjorde aborten, de ska ju ha kuratorer.

  • Anonym (Anonym)

    Hej,

    Har nyligen genomfört en abort och har inte heller haft någon. Om du söker någon att prata med som befinner dig i samma situation så finns jag här :) styrkekram!

Svar på tråden Uppdatering kring aborten