Inlägg från: Anonym (KK B to B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KK B to B)

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

Min man saknar helt lust till sexuella expriment och ser en missionär med lampan tänd som mycket vågat.

Träffar sedan en tid en man som är raka motsatsen. Massa roliga varianter med B to B massage med massor med olja som favorit. Något helt annat än två minuter flås med den jag är gift med. Helt annan uthållighet, fokus på att bägge skall njuta och fram för allt så har han en helt annan storlek på utrustning.

Nej jag har inga planer på att berätta. Inte för att det skulle leda till våldsamheter men det skulle leda till en massa dålig stämnin och tråkigheter.

Ser det som min SPA-tid något jag gör för att må bra i vardagen. Handlar inte på något sätt om att hitta en ny man för vi har en fantastis relation på alla sätt utom sexuellt. han är helt enkelt inte den sexuella typen och det han har mellan benen är vad det är och inget man kan göra något åt.

Att tala med honom om att öppna upp för att träffa andra är ingen ide, han är helt enkelt för cementerad i sin mansbild och färgad av sin frikyrkliga uppväxt.

Skäms faktiskt inte för ett ögonblick för att jag träffar min knullkompis och så att säga går på SPA en till två gånger i månaden och relationen till den man som jag är gift med är bra mycket bättre sedan jag fått utlopp för mina sexuella behov.

• Anonym (KK B to B)
    Anonym (Alle) skrev 2018-07-13 19:33:39 följande:

Har din man en så liten penis? Eller är det bara din älskare som har något väldigt extra?

Har aldrig mätt så jag kan inte säga hur det är i cm, men stor skillnad är det. min man är nog ganska normal men min KK är några cm. längre och fram för allt mycket grövre. Min favoritdildo skall vara 13.5 cm i omkrets min man är betydligt tunnare och min KK är lite grövre. En väldigt stor skillnad i känsla. Får inte orgasm av själva samlaget ens med min KK men det är väldigt mycket skönare än med min man och den stora skillnaden är att med min man så får jag smeka mig själv till orgasm men med min KK så ser han till att jag får så många orgasmer att jag helt enkelt inte orkar mer innan vi slumrar till och vilar en stund. Den jag är gift med är som en klubbad säl efter utlösningen men min KK kan komma två eller tre gånger innan han behöver vila en stund inför lite mjukt sluta av med mys.
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?