Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Jag har varit otrogen mot alla mina pojkvänner, men inte min nuvarande man. Jag har stark sexdrift, i synnerhet under min ägglossning där jag nästan tappar huvudet av kåthet. Ingen av mina pojkvänner har lyckats tillfredsställa mig helt och hållet under min ägglossning. Är jag då dessutom lite berusad och ute på krogen och blir uppraggad har det varit nästan omöjligt för mig att säga nej.
Det var först när jag och min man började försöka få barn som jag såg ett samband mellan min ägglossning och starka sexdrift. Då insåg jag att det var en hormoniell styrning och att det inte alls handlade om att jag var nymfoman eller inte fick tillräckligt med sex i förhållandet. Min nuvarande man kan inte heller hålla mig tillfredsställd under den här 10-dagars perioden varje månad, men nu vet jag varför. Det går över och blir ett mer normalt sexbehov senare i menscykeln. Min man har dessutom stark sexdrift och kan matcha mig bättre än de flesta andra i mitt sexbehov under ägglossning.
Så, därför har jag varit otrogen. Jag ska inte säga att tanken inte slår mig längre och i min fantasi ligger jag fortfarande med andra män. Jag hoppas jag inte kommer tappa huvudet igen, vilket jag förmodligen inte kommer så länge jag inte blir berusad och kommer i närkontakt med en annan man under kulmen i ägglossningen. Jag älskar min man och skulle inte för något i världen vilja göra det mot honom...