• Man 78

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

CarolineEriksson skrev 2018-08-15 11:36:55 följande:
    Precis så är det för mig. 
    Min partner är bra på så många sätt. Men i sängen funkar det inte längre. Jag säger aldrig nej till sex med min partner, för det är ändå närhet. Men jag njuter knappt och kommer aldrig. Sen ligger jag gärna och kliar min partner på ryggen och myser. Så det finns närhet kvar där. Men sexuellt behöver jag annat.. 

Jag hittade min älskare på en sajt för undergivna/dominanta, och vi har pratat väldigt mycket om mina fantasier, och han ser till att uppfylla dem. 
    Han binder också mig, slickar mig tills jag kommer minst 2-3 gånger, sen använder han leksaker och knullar mig... ingen prestige där i att använda leksaker eller inte..   Det är så skönt.. 
    Just att männen inte är tillräckligt dominanta verkar vara ett väldigt vanligt förekommande problem här på FL. Har läst många inlägg om det och även pratat med en hel del tjejer som vill bli dominerade mera, att deras män ska knulla hårdare och ta kommandot. Såklart en överrepresentation på ett forum som detta då de som sitter hemma nöjda inte skriver i lika stor utsträckning. Ändå en betraktelse, här är problemet det omvända, sambon vill inte bli dominerad och att jag ska ta kommandot på samma sätt. 
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?