Inlägg från: Anonym (.-.-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.-.-)

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

För mig har det funnits många chanser till att vara otrogen, jag har alltid sagt nej och så har det varit bra.

Det som fick mig att till slut falla dit var två grejer. Dels att min sambo behandlat mig som skit, och hur mycket vi än pratat om det och jag förklarat att vi behöver förändring, så fortsätter han i samma spår. Men det som fick mig att vara otrogen var främst att det dök upp en kille som är precis raka motsatsen till min sambo. Han gör precis exakt det som ingen annan gjort för mig förut, och jag menar inte bara sexuellt.

Att det varit dåligt mellan mig och sambon har inte fått mig att gå över gränsen tidigare trots flera lägen.. det var kombinationen av det plus att den andra killen är som han är och gör det han gör som fick mig att falla dit. Jag har alltid sett mig som personen som ALDRIG någonsin skulle vara otrogen, och det har som sagt gått bra att säga nej tidigare.. men den här killen har något speciellt och tyvärr har jag fallit helt hejdlöst för honom.

• Anonym (.-.-)
    Anonym (Frida) skrev 2018-07-12 23:24:44 följande:

Hur länge var ni ett par/sambo? Vad gjorde han för skit mot dig? Är du ett par med den tredje idag? Kunde du inte gjort slut först om det nu var så dåligt?

Vi har varit ett par i över 12 år, vi är fortfarande tillsammans.

Nej, den andra killen vet inte ens om vad jag känner för honom. Jag tror det är en omöjlighet för oss att ha någon relation även om det tog slut med min sambo. Jag har dock försökt hitta modet att berätta för honom om mina känslor.. tänker att antingen blir han skrämd och vill inte träffa mig mer och då kan jag försöka komma över honom. Eller så känner han samma sak tillbaka och då kanske jag hittar modet att lämna min sambo. Det låter hemskt att jag ska stanna hos min sambo om den andra killen inte känner något för mig, men det är nog det som krävs för att jag ska våga lämna.. Även om jag vet att det mest troligt inte kommer leda till något med honom.

Ja, varför har jag inte lämnat först? Det är ju lätt att tycka och tänka att det "är bara att lämna", så tänkte jag med.. men i verkligheten är det ju inte så enkelt. Jag trodde inte om mig själv att jag skulle göra något såhär avskyvärt. Men den andra killen har verkligen gett mig allt jag saknat och för första gången i mitt liv har jag kunnat slappna av.. det har jag aldrig kunnat, inte i någon slags relation tidigare. Han har något speciellt helt enkelt.
  • Anonym (.-.-)
    Anonym (Natacha) skrev 2018-07-14 09:11:12 följande:

Går du ner dig i kukstorlek ??!!! Wow aldrig hört något likande

Det gjorde jag med! Min sambo är rätt välutrustad medan min älskare är lite mindre. Men min sambo är herr vaniljsex, och allt sex med honom är ganska förutsägbart och tråkigt. Han vill inte ge oralsex, förspelet är kort och alltid samma, han vill egentligen inte ta i mig mer än nödvändigt.

Min älskare ger mig precis allt jag alltid fantiserat om! Han binder fast mig, använder leksaker, ger oralsex, varierar ställningarna, hämtar en isglass och leker med. Sexet med honom är alltid spännande, man vet inte vad han ska hitta på. Och det är helt magiskt!! Sådär superhett som man alltid sett i filmerna men tänkt att det aldrig blir i verkligheten, haha. Orgasmerna han ger mig är inte av denna värld. Så storleken har NOLL betydelse i mitt fall.

Och fortfarande så är det inte främst sexet som gjort att jag är otrogen och att jag fallit för min älskare.
  • Anonym (.-.-)
    CarolineEriksson skrev 2018-08-14 12:21:27 följande:

Jag skriver ju här för att prata om det. Så självklart vill jag svara.

Och jag förstår att många förfasas över detta val, och som sagt, jag är förvånad över att jag själv verkar leva i någon förnekelse, där allt detta kommer sluta bra. 

Men för att svara, nej, han försörjer inte mig, han betalar däremot en större del, för han tjänar mer. 

Men hans försvar när jag säger att jag behöver beröring och närhet är att han "är inte sån". Jag menar att då får han jobba på det, så som jag jobbar på mina brister. 

Jag har tagit fram min vibrator under samlag, för att jag också vill komma, men då klagar han på att den låter för mycket och osexigt. 

Jag kan inte komma av bara fingrar, och hans kuk känns knappt i mig, så behöver något mer. 

Jag har berättat om några fantasier, under sex, och då tyckte han det var hett att höra. Men sen är det inget som har hänt. Och om jag ska vara ärlig så känns det inte som att han är dominant nog att leva ut dem. 

Älskaren däremot uppfyller alla fantasier och mer därtill. 

Men min sambo har så många fina kvalitéer och jag vill inte lämna honom för älskaren. Utan kunna umgås med båda.  Låter som ett bortskämt barn. Jag vet :D

Men jag tror att man kan skapa sin egen verklighet. 

Jag har tagit upp öppna förhållanden, inte specifikt för oss, utan mer att vi diskuterat det. Men han tror att man blir svartsjuk om man väljer "den andra" partner för varandra. Vilket jag hävdade att jag inte skulle bli, och att man självklart gör upp regler för sånt. 

Men vet inte om han var så övertygad att sånt funkar. 

Jag tror absolut att man kan få ut olika saker från olika människor, precis som jag har olika kompisar för olika "situationer" så har man människor i sitt liv som ger en olika saker. 

Men jag har alltid haft väldigt avslappnad inställning till sex och kunnat skilja på det och kärlek. Så jag tror absolut på det.

Har väl någon fantasi att detta kan bli ett öppet förhållande. 

Känner igen mig så väl i det du skriver. Min partner har jättemånga fina sidor och jag älskar det livet vi byggt upp ihop. Men i sängen matchar vi inte alls. Jag vill få vara undergiven, och han är inte alls den dominanta typen. Min älskare däremot vet EXAKT vad jag vill ha. Han binder mig och tar mig med storm. Leksaker är något vi använder jämt. Han tar fram sin väska som är fylld med leksaker och glidmedel och allt möjligt och jag blir som ett barn på julafton, helt överlycklig.
  • Anonym (.-.-)
    CarolineEriksson skrev 2018-08-15 11:36:55 följande:

Precis så är det för mig. 

Min partner är bra på så många sätt. Men i sängen funkar det inte längre. Jag säger aldrig nej till sex med min partner, för det är ändå närhet. Men jag njuter knappt och kommer aldrig. Sen ligger jag gärna och kliar min partner på ryggen och myser. Så det finns närhet kvar där. Men sexuellt behöver jag annat.. 

Jag hittade min älskare på en sajt för undergivna/dominanta, och vi har pratat väldigt mycket om mina fantasier, och han ser till att uppfylla dem. 

Han binder också mig, slickar mig tills jag kommer minst 2-3 gånger, sen använder han leksaker och knullar mig... ingen prestige där i att använda leksaker eller inte..   Det är så skönt.. 

Vi har ingen närhet alls längre. Inte haft sex på ca 9 månader och inte tagit i varandra öht på minst 3 månader.

Det jag uppskattar med min älskare är dels att han tillfredsställer mig totalt i sängen och kan vara precis så dominant som jag behöver, men också att han kan ligga kvar i sängen och hålla om mig efteråt. Då kan vi ligga i timmar och bara prata, han håller om mig, pussar mig i pannan och får mig att känna mig värd något.. det är väl det som gjort att jag fått såna känslor för honom, att han ger mig allt på alla plan.

Med min sambo är det klart när han kommit. Då klär han på sig och sätter sig vid datorn/tvn. Finns inte på världskartan att han skulle ligga kvar och mysa och prata efteråt. Jag känner mig bara som ett hål och det är ingen trevlig känsla:(
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?