Anonym (Hmmm) skrev 2018-07-13 14:39:47 följande:
Var finns exet? Kan barnen bo där tills du kommit på fötter?
Han finns inte kvar i våra liv alls, flyttat tillbaka till sitt hemland. Jag kommer fixa detta då jag i höst ska bli ansvarig på mitt jobb, visst barnen får vara på fsk lite längre men det kommer generera lite mer pengar för oss, så vi iaf klarar oss. Jag visste att sommaren skulle vara lite knaper..
anledningen till att jag inte har sparade pengar kvar är pga att jag blev varslad under mammaledigheten med mina pojkar, sen blev jag sjukskriven pga det han gjorde mot oss och en sjukdom(strul med tarmarna sedan en operation på det) men jag fann tre jobb samtidigt i princip i vintras och ett av dom var 100% så jag tog det( jag är inte rädd för att hitta och lösa alls, jag skäms inte för att fråga om jobb och det var väl tur det) den 29e juli övergår min provanställning till tillsvidare. Så jag tycker ändå mitt i allt att jag säkrat det viktigaste, en fast inkomst.. hade jag inte fått en ökning i höst pga ansvar hade jag tagit ett till jobb någonstans.
Jag använde alla sparade pengar ( dom han inte kom åt till att betala räkningar dom månaderna jag väntade på fsk tex .. Men det blev en liten återvändsgränd igår för mig och jag bara behövde skriva av mig.
Jag är glad att jag har ett jobb och tre friska barn, jag gör verkligen allt för dom!