• Anonym (sia)

Min sambo sitter med Snapchat konstant!

Visst har man rätt till privatliv och allt det där i ett förhållande men om ens partner är så hemlighetsfull tycker jag inte det är så konstigt att man blir misstänksam till slut. Om det nu är så oskyldigt borde det ju inte vara något problem för honom att visa dig vem han chattar med och vilka meddelande han får och sänder. 

Att han är så hemlighetsfull spär ju bara på din misstro mot honom och det borde han fatta. Att han ändå vägrar att ge dig några svar visar bara att det är något fuffens han håller på med som han inte vill att du ska se. 

• Anonym (sia)
    Anonym (Linn) skrev 2019-03-27 19:07:57 följande:

Jag tycker inte du ska oroa dig.

Din oro kommer tyvärr endast att förstöra för dig och er. Talar från erfarenhet. Lita på din partner, kan du inte göra det, då är frågan om du är med rätt person.

Och SLUTA att kolla hans snapchat poäng. Jag är inte alls aktiv på snapchat, men har det och är med i diverse vänners gruppchattar osv och min poäng ökar varje vecka med allt från 100 till 200 poäng endast av att jag är med i dessa grupper. Så sluta att kolla hans poäng, sluta oroa dig.

Jag har absolut inget att dölja för min partner, men jag skulle aldrig vilja öppna snaps framför honom för det. För även om jag inte är aktiv och skickar själv, så har jag tjejkompisar som skickar sjuka grejer som är mellan bara oss tjejer t.ex.

Så jag tycker du bara ska lugna ner dig och dina hjärnspöken och låta honom vara.

Har man en magkänsla av att något är fel är det väldigt svårt att bara blunda för det och låta det vara. Det finns en balansgång mellan att vara totalt tillitsfull och godtrogen och naiv och den är inte så lätt alla gånger. 
Svar på tråden Min sambo sitter med Snapchat konstant!