Inlägg från: Anonym (Jimmiefan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jimmiefan)

SD varför är du för / emot?

Kanske någon ännu kan rädda den sjunkande skutan men tvivlar tyvärr

• Anonym (Jimmiefan)

Så långt har det gått med genusfjanteriet på vissa dagis att en oskyldig leksaksbrandbil anses kunna främja våldtäkter.

• Anonym (Jimmiefan)

Är det så här en feminist med snopp ska klä sig för att duga i det nya avkönade Sverige?

• Anonym (Jimmiefan)
    tobbe01 skrev 2018-07-21 12:57:33 följande:
    Självklart speglar FL lite av klimatet i samhället, men jag har inte min världsbild baserad på vad jag läser här. Jag är LIIITE större än så. Helt klart så väcker SD enormt mkt känslor och engagemang. Har du sett ngn tråd om MP? Nä tänkte väl det. Vi kan diskutera tills helv..tet fryser till is huruvida SD är bra eller dåliga så vi får invänta valet helt enkelt och inse att människor tycker väldigt olika och det får man i vårt underbara land. Jag tror SD kommer göra ett KANONVAL.......men vem vet.
    FM speglar inte ett skit. Samma "tyckarmaffia" som tillåts att bre ut sig i alla trådar där någon vågar säga något bra om SD. Att dra upp gammal skit är mer relevant än hur dagens mer öppna SD ser på det alltmer krisande samhället med en galopperande våldtäktsvåg och ett numera vardagligt gangsterkrig på våra gator. Men kanske även dom vaknar när skiten även når dom.
  • Anonym (Jimmiefan)
    Anonym (aldrig SD) skrev 2018-07-21 16:26:22 följande:
    "Tillåts att bre ut sig"

Tycker du att det inte skulle vara tillåtet att kritisera SD?
    Eller är det inget problem med en ""tyckarmaffia" som tillåts att bre ut sig"?
    Finns ingen substans i kritiken bara en massa dravel om gamla synder som inte har med dagens SD att göra. När får vi höra kritik om hur Vänsterpartiet  stod på barrikaderna och hyllade dom värsta mördarregimerna vi haft i modern tid med miljontals oskyldigt mördade? Men bara en tidsfråga innan skiten träffar fläkten och ni står där med era floskler om hur hemska SD är.
  • Anonym (Jimmiefan)

Nja varför klaga egentligen? Desto fler nyttiga idioter som leker moralpoliser och som jönsar runt här mot bättre vetande än vanligt folk som drabbas av dagens mångkriminella vardag desto fler röster får vår nästa statsminister.

Svar på tråden SD varför är du för / emot?