KillBill skrev 2018-09-02 13:04:03 följande:
Jag noterade att du verkade vara upprörd över att SSU hade bjudit ungdomar på energidryck men att du är svarslös över det faktum att ungdomar i SDs och Moderaternas ungdomsförbund vittnat om att underåriga kvinnor bjudits på sprit och om sexuella övergrepp och våldtäkter som har inträffat inom respektive förbund.
Jag är inte ett dugg upprörd över hur ni sossar beter er.
Ni är ett maktparti som tappat greppet och i desperation begår vilka övergrepp som helst för att försöka behålla makten.
När ni inte erbjuder barn pengar för att sprida ert budskap på sociala medier så erbjuder ni dem RedBull (laglig ålder är?) för att de skall bli medlemmar i ert parti.
Ni ljuger om andra partier på andra språk än svenska i invandrargrupper så att internationella organisationer måste gripa in och ni skapar fejkkonton och botar som ska sprida samma copy-pastebudskap om era motståndare på sociala medier.
Huvudmotståndaren är uppenbart SD för allt ni sossar nu sprider handlar om att misskreditera SD, hur mycket fejk det än är det ni påstår.
Ni tar er in på demensboenden "för att informera" de boende där inför valet och nu är till och med en av era ministrar under polisutredning för brott mot ordningslagen i samband med valkampanjen.
Nä, jag är inte ett dugg upprörd över det ni håller på med.
Men jag påpekar det när det dyker upp. Som nu.
Eftersom det tar uppen av hela er strategi.