Har hon rätt eller fel?
Nej det stämmer inte. Och jag är tveksam till rådet ?Samarbeta? ger. Sådana människor ska hållas kort, ger man ett lillfinger äter de upp hela dig. Bemöt henne inte alls, blockera henne om möjligt.
Nej det stämmer inte. Och jag är tveksam till rådet ?Samarbeta? ger. Sådana människor ska hållas kort, ger man ett lillfinger äter de upp hela dig. Bemöt henne inte alls, blockera henne om möjligt.
Tror att jag får förklara lite mer hur jag tänkte, eftersom flera verkar tvärsäkra och tycker att mitt råd var uselt.
Vi vet inte vad TS skrivit i samband med bilden. Om hen skrivit "titta vad jag har sytt", då är det god chans att det är ett intrång i upphovsrätten, men tänk om hen skrivit "kolla vad jag har fixat åt mina barn" och där menat att hon köpt... ordet "fixat" skulle i det fallet kunna ställa till det... så utan att ha sett bilden och veta exakt vad som är skrivet så går det inte att vara tvärsäker.
Förslaget att erbjuda en länk... ja låt mig säga så här - jag har haft med rättshaverister att göra förr - det spelar ingen roll hur mycket man tycker att man har - alla eventuella fakturor, stämningar eller dyl ska ändå bestridas/besvaras och då är frågan hur mycket tid man tycker att det är värt att lägga på att ha "rätt". Mitt förslag var att erbjuda en länk för att förhoppningsvis få problemet att försvinna. Tycker TS att det är bättre att riskera en rättsligt tvist, även om hen har rätt, så är TS såklart fri att strunta i mitt råd.