• Anonym (SexxyBastard)

Män i strumpbyxor

Alltså jag förstår mig inte på folk längre, varför är det inte socialt accepterat med män i strumpbyxor.. Det är 2018 nu liksom, inte 1850.. Jag älskar strumpbyxor, har dom jämt på mig (under jeansen naturligtvis i offentliga sammanhang), ett hittills tioårigt intresse/hobby. Jag köper strumpbyxorna online och ju fränare dom är desto bättre.. Dessutom tycker jag själv att jag är supersexig i dom. Så.. du som är så negativ till detta ? Vad är det för fel på dig?

• Svar på tråden Män i strumpbyxor
  • foodforclouds

Jag önskar verkligen att mansidealet var mer tillåtande när det kommer till kläder. Inte bara att det blev accepterat med män som bär strumpbyxor och kjol eller klänning, men också med färger, mönster och material.

Använder själv strumpbyxor nästan varje dag och hade gärna haft en partner som gjorde det samma. Tycker att ben är fina och något jag ofta lägger märke till hos män.

Hoppas att du snart känner att du vågar och kan gå med dem offentligt. (Om det är vad du vill.) Jag håller på dig! :)

• Anonym (anneli)
    Anonym (SexxyBastard) skrev 2018-07-15 20:36:28 följande:

Alltså jag förstår mig inte på folk längre, varför är det inte socialt accepterat med män i strumpbyxor.. Det är 2018 nu liksom, inte 1850.. Jag älskar strumpbyxor, har dom jämt på mig (under jeansen naturligtvis i offentliga sammanhang), ett hittills tioårigt intresse/hobby. Jag köper strumpbyxorna online och ju fränare dom är desto bättre.. Dessutom tycker jag själv att jag är supersexig i dom. Så.. du som är så negativ till detta ? Vad är det för fel på dig?

Är väl fegt att du har dem under jeansen? Köp en snygg skinnkjol till dina strumpbyxor, gå ut på stan och såvida du inte bor i ngn liten byhåla så kommer INGEN bry sig.
  • Anonym (Nope)

Jag tycker inte mäns kroppar är gjorda för att bära strumpbyxor. Men det är min personliga åsikt.

• Anonym (Hett)

Strumpbyxor just nu? En man, eller kvinna, som har det skulle jag anse vara galen!

• Anonym (vad?)
    Meriall skrev 2018-07-15 21:32:59 följande:
    Alltså strumpbyxor är ngt man har för att det är praktiskt. Inte för att det är snyggt. Så ens kön spelar ingen roll för mig. Hade tyckt det var lika konstigt med en tjej som hade strumpbyxor under jeansen av sexuella skäl som en kille som hade det...
    Vad finns det för praktiskt med strumpbyxor? Hjälp mig förstå.

Ska det vara sexigt med nylon så är ju stayups sexigare.

Ska det vara varmt så är långkalsonger varmare.

Det enda jag kan komma på som är praktiskt är någon gång i gränslandet under våren och hösten om man vill ha kjol på sig, inte frysa om benen och långkalsongerna inte riktigt är rätt plagg.
  • Anonym (Strumpbyxor)

Att enbart bära strumpbyxor är ju inte snyggt direkt (enligt mig), men med kjol/klänning till så är det himla läckert på nästan vem som helst.

Jag brukar ha strumpbyxor under jeansen på vintern och hösten för det blir varmt och skönt. Men nu på sommaren? Gud nej. Hur pallar du värmen?

• Anonym (rosa)

Strumpbyxor är för min del nåt kvinnligt och feminint. Jag kan samtidigt tycka att vi män kan ha vad som helst på oss. Även kjol. Själv har jag rosa skjorta på mig utan problem. Jag hade bla telefonfodral med rosa blingbling på bara för att reta några homofobiska karlakarlar på jobbet.
    Men åsikterna om vald klädsel kommer givetvis att variera. Tråden handlar om tyckande alltså.
    Då tycker jag att tanken med strumpbyxor på män är awkward. Jag har inte kommit till den mognaden än att jag kan acceptera tanken. 

• Anonym (Strumpbyxan)

Vad säger dina bekanta när du har strumpbyxor TS?

• Anonym (Paul)

Jag använder strumpbyxor ofta. Både praktiskt och även sexuellt...
    Tycker det är skönt att många andra män också gör det så man slipper känna sig ensom. 

• Anonym (T)
    Anonym (Paul) skrev 2022-05-08 11:09:23 följande:

Jag använder strumpbyxor ofta. Både praktiskt och även sexuellt...
    Tycker det är skönt att många andra män också gör det så man slipper känna sig ensom. 

Jag använder också både strumpbyxor och stay ups. Det är både skönt och sexigt. Dessutom praktiskt när man är i naturen. Fästingar kan inte klättra på nylon. 
  • Anonym (Paul)

Jag älskar att ha strumpbyxor....så skönt mot mina ben 

Svar på tråden Män i strumpbyxor