Anonym (Eppie) skrev 2018-07-16 18:37:29 följande:
... vad är det som gör dig upphetsad och tänd då?
Nu menar jag inte vilken typ av porr utan mer vilken del av porren som gör dig mest upphetsad?
Själv tittar jag väldigt lite på porrfilm men när jag tittar så ser jag alltid lite i början för att bli kåt sen spolar jag direkt till slutet när killen brukar spruta. Och då försöker jag komma samtidigt.
Hoppas ni förstår min poäng
Ofta sätter jag på något där tjejen stönar på ett sätt jag finner upphetsande i ett par hörlurar och sedan fantiserar mig bort. Jag tittar alltså inte på själva porren utan använder ljudet för att stimulera min fantasi. Ofta fantiserar jag då om någon av mina före detta sexpartners eller om sex med någon annan person i mitt verkliga liv.
Även om jag väljer att titta på porren så är ljudet bland det viktigaste. Dovt stönande, gnyende och tung andhämtning går jag igång på. Det skall höras att tjejen njuter och det får inte vara fejkat. För att uppfylla alla dessa kriterier så får man plöja igenom en del.
TheLifeErotic brukar ha en del intressant. Sedan finns det en porrskådis, Lilu Moon som får sådana galna orgasmer som är mer eller mindre epilepsianfall och det är sjukt hett.