• Anonym (Eppie)

När du kollar på porr...

... vad är det som gör dig upphetsad och tänd då?

Nu menar jag inte vilken typ av porr utan mer vilken del av porren som gör dig mest upphetsad?

Själv tittar jag väldigt lite på porrfilm men när jag tittar så ser jag alltid lite i början för att bli kåt sen spolar jag direkt till slutet när killen brukar spruta. Och då försöker jag komma samtidigt.

Hoppas ni förstår min poäng

• Svar på tråden När du kollar på porr...
  • Anonym (Statoil)

Tittar i första hand på det jag själv tycker är skönt och oftast väljer i sexuella sammanhang. Tex oralsex.

I andra hand sånt mina fantasier kittlas av, tex transexuella som har sex.

• Anonym (ljudet)
    Anonym (Eppie) skrev 2018-07-16 18:37:29 följande:

Nu menar jag inte vilken typ av porr utan mer vilken del av porren som gör dig mest upphetsad?

Själv tittar jag väldigt lite på porrfilm men när jag tittar så ser jag alltid lite i början för att bli kåt sen spolar jag direkt till slutet när killen brukar spruta. Och då försöker jag komma samtidigt.

Ofta sätter jag på något där tjejen stönar på ett sätt jag finner upphetsande i ett par hörlurar och sedan fantiserar mig bort. Jag tittar alltså inte på själva porren utan använder ljudet för att stimulera min fantasi. Ofta fantiserar jag då om någon av mina före detta sexpartners eller om sex med någon annan person i mitt verkliga liv.

Även om jag väljer att titta på porren så är ljudet bland det viktigaste. Dovt stönande, gnyende och tung andhämtning går jag igång på. Det skall höras att tjejen njuter och det får inte vara fejkat. För att uppfylla alla dessa kriterier så får man plöja igenom en del.

TheLifeErotic brukar ha en del intressant. Sedan finns det en porrskådis, Lilu Moon som får sådana galna orgasmer som är mer eller mindre epilepsianfall och det är sjukt hett.
  • Anonym ((.)(.))

Avklädningen av kvinnokroppen, dvs själva akten innan samlaget börjar. Filmer som börjar direkt med nakna kroppar hoppar jag förbi.

• Anonym (Eppie)
    Anonym (ljudet) skrev 2018-07-16 19:38:14 följande:

Ofta sätter jag på något där tjejen stönar på ett sätt jag finner upphetsande i ett par hörlurar och sedan fantiserar mig bort. Jag tittar alltså inte på själva porren utan använder ljudet för att stimulera min fantasi. Ofta fantiserar jag då om någon av mina före detta sexpartners eller om sex med någon annan person i mitt verkliga liv.

Även om jag väljer att titta på porren så är ljudet bland det viktigaste. Dovt stönande, gnyende och tung andhämtning går jag igång på. Det skall höras att tjejen njuter och det får inte vara fejkat. För att uppfylla alla dessa kriterier så får man plöja igenom en del.

TheLifeErotic brukar ha en del intressant. Sedan finns det en porrskådis, Lilu Moon som får sådana galna orgasmer som är mer eller mindre epilepsianfall och det är sjukt hett.

Vad fint! Det där gillade jag skarpt!

De där filmerna (även amatör) är bara en ren show. Finns knappt något äkta kvar.

Jag kommer definitivt att introducera detta för min man!
  • Man 78

Gör nog mycket som du.

Ofta är ju själva knullandet oändligt långt så jag tröttnar helt.

Vissa tjejer kan dock visa upp lite mer känsla och då kan det vara givande att se dem knulla och inte bara ta emot ett ansiktssprut.

Gillar amatör homemade pga detta.

Proffsporr med tex Mia Malkova brukar vara bra. Hon är bra, skrattar och verkar vara med.
  • Anonym (stora)

Det är när man ser rumpan på en riktigt stor kvinna, samt bak- och insidan av låren, utan att någon ful karl skymmer den. Gärna när hon står på alla fyra.  Även att få se kvinnan posera och röra sig näck i helfigur.  Samt kyssar och då gärna mellan en kille och en äldre kvinna.

• Anonym (1)

Är lugnt på sommarjobbet & ser mkt. porr om dagarna...gillar sputen när många kommer på henne...

• Anonym (Mr BO)

Av någon anledning så gillar jag att se hur kvinnors bröst gungar antingen när dom rider eller när dom står på alla fyra och blir tagna bakifrån. Gillar även när brösten gungar i missionären så det tittar jag en hel del på. Jag gillar även att se när tjejer blir knullade mellan brösten.

• Hårfagre

Gillar framförallt att se kvinnor som får oralsex från män eller kvinnor, extra plus om rumpan också får samma behandling. Och det skall se äkta ut, inga silikonbarbie, helst bara vanliga kvinnor som njuter.

• Bernadotte

Det pendlar verkligen när det kommer till vad jag går igång på, dessutom kan det gå någon månad eller två när jag inte kollar alls, medans vissa perioder kan jag kolla flera gånger om dagen...
    Senaste gångerna har jag letat efter squirting och hittat en hel del som verkligen är sexigt och porrigt, skulle gärna vilja uppleva en sån stund med en sprutande kvinna...! Men kollar gärna på kvinnor som rider, där brösten rör sig härligt i takt, och man får se hur tjejen visar sin härliga och våta fiffi... Men det måste vara stil på hela aktiviteten och ingen ful attityd hos männen. Ja, det är en del som måste stämma och ibland får man leta en bra stund... Men den som väntar på nåt gott!

• Pussan
    Anonym ((.)(.)) skrev 2018-07-16 19:57:03 följande:

Avklädningen av kvinnokroppen, dvs själva akten innan samlaget börjar. Filmer som börjar direkt med nakna kroppar hoppar jag förbi.

Det sista håller jag helt med på. Helnaket saknar tease-faktorn. Gärna en kille i jeans med bar, maffig överkropp med mycket hår på bröstet, skägg och långt hår. Voff! Ännu bättre när jeansen knäpps upp och en påk står rakt ut... och ännu hellre flera killar på en gång
  • Anonym (50 years of grey)

Kör alltid fram till den snuskigaste scenen där det går lite mer extremt till, kan vara fist, ansiktssprut eller wet scener. Det är ju sådant man aldrig får uppleva själv, så det ger en extra kick. Tantsexscener där man får se typ ingenting går fetbort.

• Lasse 781

Själv tittar jag väldigt lite på porrfilm men när jag tittar...

Klassiskt! Skrattande  Har du läst nån bra porrbok på sistone? Kärlek 1-15?
  • TomNorr

Jag gillar mest cuckold filmer, alltså att en man filmer sin kvinna som har sex med en annan man. Det är en fantasi som jag själv har och så blir det mer "på riktig" i filmerna. Proffs porr gillar jag inte alls.

• Anonym (Eppie)
    Lasse 781 skrev 2018-07-25 04:50:01 följande:

Klassiskt!   Har du läst nån bra porrbok på sistone? Kärlek 1-15?

Haha! Det kanske det är.

Nej inga porrböcker eller noveller heller.

Har sex så ofta med min man så därför har jag inget behov att att se eller läsa.

Han behandlar mig kungligt ;)
  • Anonym (Gifs)

Jag gillar stönet om det är äkta annars kör jag ljudlöst och fantiserar ihop allt själv, gillar hela scenen innan något intimt blivit och första intima beröringarna och att klä av sig och sedan försöka med orsalsex och sen själva penetrerande scenen bil jag bara se någon minut av sen är det bara trist. Allt som bygger upp till sexet är det jag går igång på och det får gärna vara rollspel eller kontraster med dominant / undergiven. Brukar kolla sex gifs istället för specifikt porrfilm.

• Anonym (Johan)

De samlagsscener jag gillar bäst är när tjejen ligger på rygg och blir knullad av en stående kille och det är filmat snett uppifrån, nästan ur killens perspektiv. Det är väldigt upphetsande att se en ung, snygg tjej ha en kuk i fittan, hur hennes bröst gungar för varje stöt och hur man ser i hennes söta ansikte hur otroligt skönt det är att bli knullad...  =)

När jag kollar på porr brukar jag stegvis kåta upp mig. Först en film där tjejen bara strippar (typ Playboy plus), sedan en film med en onanerande tjej och sedan avslutar jag med (och får utlösning till) den typ av samlagsscen jag beskrivit ovan.

Svar på tråden När du kollar på porr...