• Anonym (Taurus)

Vilket sex gillar Vädur-män?

Som rubriken lyder.

Är nyfiken hur de är i sängen.

Någon som är Vädur själv eller har varit med Vädur?

• Svar på tråden Vilket sex gillar Vädur-män?
  • Turms

Vädursman och som första tecknet i zodiaken är jag ledartypen som tar befälet. Så även i sängen. 
    Jupp, jag är även kinky och sadistiskt lagd men tror inte det gäller alla vädursmän. 

• Anonym (Feminazi)

Dominerande sex. På alla fyra, dragen i håret, uppspända vrister och bojade handleder. Lång och hård sexakt. Gäller ibte bara vädurs-män. Så länge tjejen är i underläge så gillar killen det. Oavsett stjärntecken.

• Anonym (Vädur)
    Anonym (Taurus) skrev 2018-07-16 23:15:13 följande:

Som rubriken lyder.

Är nyfiken hur de är i sängen.

Någon som är Vädur själv eller har varit med Vädur?

Analsex gillar vi vädurar så du vet.
  • Kosmos

BDSM, smisk och blöjsex. Kanske ev. wet också det kommer ibland på köpet med det sistnämnda.

• cleo991

Är vädur. Kvinna. Jag gillar inte förspel så värst, utan pang på. Kinky sex stämmer som någon beskrev som på förbjudna ställen och med typ sexredskap. Det brukar bli snabbt, hetsigt och ibland har någon inredningsdetalj eller möbel farit illa. Synd då jag älskar inredning, dyr inredning.

• Anonym (Taurus)
    Anonym (Feminazi) skrev 2018-07-17 08:59:44 följande:

Dominerande sex. På alla fyra, dragen i håret, uppspända vrister och bojade handleder. Lång och hård sexakt. Gäller ibte bara vädurs-män. Så länge tjejen är i underläge så gillar killen det. Oavsett stjärntecken.

Suck... Långt o hårt..inget jag är förtjust i, bhu bhu....
  • Anonym (Taurus)
    Anonym (Taurus) skrev 2018-07-17 06:30:36 följande:

Vadå wet..

Aha,som kink asså..:))
  • Anonym (123456789)
    cleo991 skrev 2018-07-17 10:14:17 följande:

Är vädur. Kvinna. Jag gillar inte förspel så värst, utan pang på. Kinky sex stämmer som någon beskrev som på förbjudna ställen och med typ sexredskap. Dominanssex gillar jag. Är dominant, men vill domineras när det gäller sex. Bindas, smiskas etc. Det brukar bli snabbt, hetsigt och inomhus har någon inredningsdetalj eller möbel farit illa. Synd då jag älskar inredning, dyr inredning.

• Anonym (Taurus)
    Anonym (Vädur) skrev 2018-07-17 09:05:13 följande:

Analsex gillar vi vädurar så du vet.

Allright then:))

undrar mest om Vädur bryr sig om partnern..verkar som att de kör sitt race lite..:/
  • Anonym (Taurus)
    Turms skrev 2018-07-17 07:38:14 följande:

Vädursman och som första tecknet i zodiaken är jag ledartypen som tar befälet. Så även i sängen. 

Jupp, jag är även kinky och sadistiskt lagd men tror inte det gäller alla vädursmän. 

Har inte fått nån uppfattning om hur Vädur är på att slicka.. Verkar inte vädur-grej?....
Svar på tråden Vilket sex gillar Vädur-män?