Yngre tjejer som gillar äldre?
Konstigt att det är ok för 40+kvinnor att ragga och ligga med betydligt yngre killar, men för en man i samma ålder som ligger med yngre tjejer då är man ett svin.. Hmmm
Konstigt att det är ok för 40+kvinnor att ragga och ligga med betydligt yngre killar, men för en man i samma ålder som ligger med yngre tjejer då är man ett svin.. Hmmm
Min make är ca 30 år äldre än mig, men jag valde honom inte pga åldern och har aldrig varit intresserad av någon annan som är så pass mycket äldre.
Vad tråkigt att du har så låg självkänsla att du tänker att ditt främsta(enda?) värde sitter i din ekonomi. Jag beklagar och lovar att du säkert har många älskvärda egenskaper.
Min make har aldrig haft någon uppseendeväckande lön.
Ut ur min tråd SD-anhängare! Jag bara väntade på att du skulle bråka med någon, och nu har det hänt!
Varför hatar alla SD? Tycker delvis med dom om några saker,dock inte alla
Nej. du är inte välkommen om du inte håller dig till ämnet som jag skapat genom trådstarten.
Varför hatar alla SD? Tycker delvis med dom om några saker,dock inte alla
Du hävdade helt utan fog att hon varit ute efter pengar.
Kom ihåg en sak. Dra ALDRIG alla över en kam,oavsett om det handlar om en INVANDRARE ELLER INTE. Något i hjärnan borde du väl ha
Antar att du i te är SD sympatisör.. För du förstår att du med din totala okunnighet i alla trådar du svarat i framstår som extremt dum i huvudet..