Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Kommer hon att gå bort nu?

Dennadagdettaårdennastund skrev 2018-07-19 16:02:20 följande:
    Väldigt väldigt tråkigt att höra! :(
    Det kan nog gå ganska fort tyvärr, förbered dig på det iaf. Min mamma fick diagnosen lungcancer på avancerad nivå när hon kom in. Spridd till bukspottkörteln tror jag det var, och helt säker på hjärnan men hann aldrig få några besked om det. Det tog tre månader ungefär så fanns hon inte mer :( <3
    Kram!
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (Fuck cancer) skrev 2018-09-19 14:46:46 följande:
    Vad tror ni om det här? Hon har fått cellgifter 3 eller 4 gånger med tre veckors mellanrum och mår betydligt bättre överlag. Hennes lungor visar inga fläckar på röntgen längre och tumörmarkerar-blodprovet för levern har gått ner. Hon ska göra en CT på buken i veckan. Det är ju förstås helt suveränt att det verkar gå åt rätt håll men jag funderar på om det verkligen kan gå att bota så snabbt?
    Vad härligt att höra
  • Anonym (A)
    Anonym (hoppas) skrev 2018-09-19 16:22:36 följande:
    Varje människa är unik, så också cancern har jag lärt mig då jag själv lever med sk obotlig cancer. Man kan aldrig i förväg veta vilka svängar cancern tar. Vissa dör väldigt fort medans andra lever många många år längre än förväntat. Man kan alltid titta på statistiken, men den visar ju bara den stora massan och inte individen.
    Om jag skulle följa statistiken för min cancer så lever jag på övertid nu. Men jag har inga planer på att kasta in handduken än!
    Håller med
Svar på tråden Kommer hon att gå bort nu?