• Galaxen

Snälla någon som vet

Plussade för ca 1 vecka sedan och borde vara i vecka 4-5 ungefär, den senaste veckan har jag haft ömma bröst och molande växt värk men idag när jag vaknade hade jag inga symptom alls :( tempen hade också sjunkit till 36,9 och den har legat stadigt på 37,4 .. vad kan detta vara? Är det normalt eller borde jag oroa mig? :(

• Svar på tråden Snälla någon som vet
  • Kellie13
    Galaxen skrev 2018-07-18 22:28:10 följande:

Plussade för ca 1 vecka sedan och borde vara i vecka 4-5 ungefär, den senaste veckan har jag haft ömma bröst och molande växt värk men idag när jag vaknade hade jag inga symptom alls :( tempen hade också sjunkit till 36,9 och den har legat stadigt på 37,4 .. vad kan detta vara? Är det normalt eller borde jag oroa mig? :(

håller med föregående talare.  Tänk positivt och sluta oroa dig. Det e ingen mening med det.
  • Galaxen
    Kellie13 skrev 2018-07-18 22:38:23 följande:

håller med föregående talare.  Tänk positivt och sluta oroa dig. Det e ingen mening med det.

Nej men tänkte ändå om det var normalt att det är så eller vad händer liksom, så skulle varit kul om någon annan hade varit med om något liknande och kunde sagt hur det gick för dem :)
  • Evelinama

Hej!
    Jag har inte haft så bra koll på min temperatur så det kan jag inte uttala mig om. Dock har jag gått många dagar utan att direkt känna av det på något sätt.. Det har gått väldigt upp och ner för mig med illamående, värkar osv!
    Jag går in i vecka 14 imorgon och har nyligen gjort ett UL där jag såg den lilla krabaten hoppa runt som den ska! :D
    Så det behöver inte tvunget vara ett tecken på att något är fel, jag oroade mig också, men är betydligt lugnare nu :)

• divisionbell

Du behöver inte oroa dig för temperaturen. Jag gjorde likadant, mätte temperatur och när den gick ner fick jag panik och ringde barnmorska. Hon lugnade ner mig och sa att temperaturen kan gå upp och ned och det är helt normalt. Jag slutade mäta direkt då. Nu är jag i vecka 8 och håller tummarna!!

• emhu

Min temperatur gick också ner till min normala temperatur när jag blev gravid. Nu är jag i vecka 32 :) stirra dig inte blind på det, det kommer gå bra!

• Fredling

Jag plussade igår (dock mer synligt på testet idag), ska ta ett clearblue digital imorgonbitti men är förmodligen i vecka 4. Har mätt tempen varje dag pga att jag kört med natural cycle (och haft sex på röda dagar för att vi vill ha barn), men min temp har inte varit avsevärd hög!? Och pga att den inte varit det så var jag väldigt osäker på om jag ens var gravid. Men mina bröst är suuuuuuper ömma och har varit i typ 1 vecka, magen hugger lite i typ äggstockarna (hoppas det är normalt) och jag är hungrig och trött. Första barnet för mig. Hoppas det går vägen för dig

Svar på tråden Snälla någon som vet