Positivt test eller ej?
Gjorde imorse ett 6 dagar innan mens grav-test som visade ett svagt streck. Vad tror ni om det? Självklart ska jag göra ett nytt test om 2-3 dagar.
Gjorde imorse ett 6 dagar innan mens grav-test som visade ett svagt streck. Vad tror ni om det? Självklart ska jag göra ett nytt test om 2-3 dagar.
Vill även skriva att min mens var beräknad igår, men kom aldrig.
Nu då?
Jag ser någonting men ha i åtanke att Clearblue är känt för att ge såkallade spökstreck. Vänta ett par dagar och ta ett nytt test från ett annat märke.
Nu då?
mm ser ett svagt streck men precis som en annan tjej skrev här så verkar cb vara känt för spökstreck. Bara att vänta några dagar o testa med nått annat. En fråga, är det ett test som ska visa streck eller ett plus?
Tycker du borde köpa dig ett paket med RFSU?s teststickor istället. Mycket bättre! Men än så länge definitivt positivt och rimligt streck för att vara BIM-6. :)
Tyvärr svårt att säga då bilden ser redigerad ut. Har du en oredigerad att lägga upp? CB är tyvärr riktiga skittester som mer eller mindre alltid ger svaga streck... Om din mens var beräknad igår borde du ha fått tydligare än sådär... Jag håller tummarna att strecket ökar.
Gjorde ett nytt test idag vid 15:30, hade inte kissat innan på några timmar. Testet är från Graviditetskollen.se. Även detta visar ett mycket svagt positivt resultat. Jag håller på att tugga sönder gardinerna här hemma pga nervositet..