• Anonym (m)

Vilka cigaretter är godast?

Ska köpa ett paket vanliga cigaretter. Vilka är godast? Och vad kostar paketet?

• Svar på tråden Vilka cigaretter är godast?
  • Grande Rock

Chokladcigaretter är de godaste, men jag tror det kan vara luriga att få tag på nu för tiden.

Att tro är att inte veta
  • Anonym (nej)

E-cigaretter är bäst nu när de inte säljer choklad- eller tuggummivarianten. Skulle du satsa på en riktig giftpinne så kostar den dig ca 500 000 kr. Rätt dyrt paket. Det är nämligen ungefär så mycket du kommer ha lagt på att förstöra dina lungor, innan du inser att du borde lägga av.

• Anonym (.)

Håller med ovan. Chokladcigaretter är bäst. Fy åt vanliga cigg

• Anonym (m)
    Grande Rock skrev 2018-07-19 22:11:36 följande:

Chokladcigaretter är de godaste, men jag tror det kan vara luriga att få tag på nu för tiden.

Håller i och för sig med dig.
  • Anonym (m)
    Anonym (nej) skrev 2018-07-19 22:15:23 följande:

E-cigaretter är bäst nu när de inte säljer choklad- eller tuggummivarianten. Skulle du satsa på en riktig giftpinne så kostar den dig ca 500 000 kr. Rätt dyrt paket. Det är nämligen ungefär så mycket du kommer ha lagt på att förstöra dina lungor, innan du inser att du borde lägga av.

Jag tänker inte börja röka . Kanske bara ta  en cigarett i månaden , högst.
    Häller med dig om att rökning inte är bra.
  • Studentpappa

Jag rökte fram tills jag var 25, föredrog alltid marlboro. Prince funkade men var lite starkare i smaken. Är du noob köp ett paket Light - cigg

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (V)

Marlboro menthol är godast. Passar bra närman bara röker någon gång ibland.

• Anonym (m)
    Anonym (V) skrev 2018-07-19 22:41:46 följande:

Marlboro menthol är godast. Passar bra närman bara röker någon gång ibland.

Menthol? verkligen?
  • Anonym (m)
    Studentpappa skrev 2018-07-19 22:32:58 följande:

Jag rökte fram tills jag var 25, föredrog alltid marlboro. Prince funkade men var lite starkare i smaken. Är du noob köp ett paket Light - cigg

är det stor skillnad i pris mellan oilka märken?
  • brodude

Prince, har rökt det i 15 år. Mitt råd är dock att hålla sig långt borta. Dels tar hälsan stryk och dels är det dyrt, jag lägger nästan 2k i månaden på skiten. Nu har jag en knodd på g och sen jag fick veta det har jag rökt ungefär en tredjedel så mycket som vanligt och för första gången på 15 år har jag gått 24 timmar utan en cigarett idag och det känns för jävla bra.

Svar på tråden Vilka cigaretter är godast?