Inlägg från: Anonym (Tillräckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillräckligt)

Hur många har ni legat med?

Tycker det är en fråga som ställts ganska ofta här på fl, men jag svarar nu igen då:

Är 34, kvinna och har haft sex med 17 st. Jag har, till skillnad från många andra här, alltid varit noga med att räkna. Vill minnas så mycket som möjligt från varje man, så många namn och detaljer det går. Har skrivit upp och i många fall tecknat deras kroppar och kön :)

• Anonym (Tillräckligt)
    Less is more skrev 2018-07-27 23:52:51 följande:

Så att dina barn kan ärva konstverken sen ?

Tja... Hittills är barnen så små att jag lyckats hålla dem hemliga ;) men få se, har tänkt att när de är vuxna så kanske de kommer att förstå??
  • Anonym (Tillräckligt)
    Anonym (tjej) skrev 2018-07-28 12:58:47 följande:

Varit med 7 stycken killar. Tycker det är ett okej nummer, hade kanske tagit tillbaka två av liggen då de var rätt dåliga one night stands. Men vill helst inte passera 10 men händer det så händer det, bär väl på mer erfarenhet då :) Men i nuläget hoppas jag stanna på 7 ett bra tag eftersom jag varit med kille nummer 7 ett tag nu då och gillar honom massa.  

Jag har tänkt lika. Hoppades att stanna på nr 11 och sen nr 13.(var gifta)... Men nu hoppas jag stanna på nr 17, för att det heter ju "sjutton djävlar" haha!! :D
Svar på tråden Hur många har ni legat med?