Inlägg från: Anonym (SD 2018) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SD 2018)

Hur många har ni legat med?

Bara 2st. Jimmy och Kent.

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (Tillräckligt) skrev 2018-07-24 09:50:35 följande:

Tycker det är en fråga som ställts ganska ofta här på fl, men jag svarar nu igen då:

Är 34, kvinna och har haft sex med 17 st. Jag har, till skillnad från många andra här, alltid varit noga med att räkna. Vill minnas så mycket som möjligt från varje man, så många namn och detaljer det går. Har skrivit upp och i många fall tecknat deras kroppar och kön :)

Filmat? Fotat?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Hahahha) skrev 2018-07-24 18:02:24 följande:
    Stackare!
    Svårt att respektera en annan inställning än din egen eller du är bara jävligt blåst?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Proud) skrev 2018-07-24 20:05:38 följande:
    När du och jag (två människor med bra självförtroende)

är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.
    Hahahahahahahahahahahaha!!!
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-07-27 16:40:30 följande:
    Och p- staven skyddar mot köns sjukdomar som klamydia eller mot tex hpv virus?
    Köns sjukdomar?? Wtf!?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-28 13:57:23 följande:
    Hur ligger man med en kvinna? Helt omöjligt ju
    Hur menar du att det är omöjligt???
Svar på tråden Hur många har ni legat med?