Pussan skrev 2018-07-24 23:58:08 följande:
Bra! 7 olika killar för varje dag i en vecka var en kul idé, det ska jag se till att göra.
En intressant fråga är; om många killar knullar runt som det sägs och de flesta kvinnor är mycket mindre sexuellt aktiva (en vanlig uppfattning), vilka knullar då killarna med?
Jag vet en kille som snittade 7 ligg i veckan
Han hade alltid tjejer som han hookade upp med.
Haha den var bra, nädu, det är bara fördomar och myter som talar, vet sexuellt aktiva människor i båda könen alla fall och Tinder används flitigt av de med både mus och penis. ;)
Sen är det vanligare att män får svårare att ha sex första gången än kvinnor, eftersom män som är oskulder ses som en defekt medan en kvinna som är oskuld hon är bara mer eftertraktad.
Jag är ingen tinderhaj aldrig ägt Tinder, men jag är så trött på att det ska vara "billigt" eller "fel" eller "fult" och påverka en människas värde om det är en hon som har mycket sex. Det är ju inte logiskt någonstans det är bara en fixidé från någon och kunde lika gärna varit tvärtom, att männen var samhällets horor och att män som var kåta/ ej oskuld vore skamligt och sänkte deras värde och blev mindre och mindre värd ju mer av sin kuk de använde.