Inlägg från: Anonym (Sidfoten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sidfoten)

Hur många har ni legat med?

Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-24 18:08:25 följande:

Svårt att respektera en annan inställning än din egen eller du är bara jävligt blåst?

Oops, där kom refrängen från sidfoten också. Även om det då är ordet "pantad".

Ligg på, folks!
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Feminazi) skrev 2018-07-28 00:15:37 följande:

Tre kvinnor och sextioen män. Eftersom jag hatar kvinnor är det mer logiskt att ligga med män.

Du avslöjar dig för ofta. Jo men pröva att knulla de, det är skönt och värt det om du nu tycker så. Tro mig ;)
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-28 13:58:06 följande:

Usch

Ja usch.
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Si) skrev 2018-08-10 22:57:52 följande:

18 st. 

1 trekant. 

Jag är 26 år och har bara varit med min sambo senaste 6 åren. 

Du låg med 18 stycken innan du var 20 år? Och så alla som gapar om att tjejer måste ha känslor för att knulla haha.
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Happy hopp!) skrev 2018-08-10 23:14:58 följande:

Hur vet du att personen inte har haft känslor? Det måste väl alla ha- åtminstone måste man väl vara kåt och intresserad av det man gör.

Sedan kan det vara olika för olika kvinnor vilka känslor man vill ha för den man ligger med..

Du vet inte hur man skriver korrekt med skiljetecken. Ska jag då gå och tro att ALLA män är lika inkompetenta när det gäller språk och göra det till en sanning?

Med tanke på hur förvirrade tjejer och kvinnor är i allmänhet i sina känslor är det faktiskt mycket troligt att hon hade känslor för alla 17-18 stycken killarna. Sedan kommer givetvis brasklappen från dig med "Sedan kan det vara olika...". För en tjej kan väl ändå inte bete sig slampigt och ligga med 15-talet killar av ren kåthet utan att känna mer känslor än för kuken på de? Tänk vad många kvinnor det är som gör allt för att få kvinnor att framstå som helt oskyldiga.
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-08-11 15:15:04 följande:

Vill inte ha oseriösa svar tack!

Tror dessvärre han var seriös.
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-08-11 15:38:01 följande:

Finns folk till allt. Ligger du runt?

Just nu kör jag med en kk, tidigare hade jag två men den andra och jag kubde inte enas om kk eller förhållande så det avbröts. Låg runt en del för tio år sedan men in-ut-sprut-slut-nästa-skjut med random blev lite platt efter ett tag. Nu skönt med någon att tänja gränser med. Du då?
  • Anonym (Sidfoten)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-08-11 15:52:16 följande:

Låg runt mycket som yngre haft samma partner i 13 år och hållt mig till honom sen dess otroligt.

Vad använder du För skydd när du låg runt?

Med kk är det p-stav i armen i och med att vi bara har varandra och kollar oss samtidigt. Innan var det kondom men hud mot hud är oslagbart. Vad hade du, piller?
Svar på tråden Hur många har ni legat med?