Inlägg från: Anonym (83a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (83a)

Hur många har ni legat med?

Antalet är ju ointressant utan tiden man varit sexuellt aktiv?

Jag har legat med 32 personer under loppet av 17 år. Ganska blygsam siffra mao.

• Anonym (83a)
    Anonym (1) skrev 2018-07-23 23:48:02 följande:
    Jag har haft sex med en person, om man menar penetrerande sex. Jag har gjort fler sexuella grejer med omkring 4-5 personer men har bara haft sex med min sambo. 
    Om man säger sex får man nog räkna med annat än bara penetrerande samlag. Annars kan ju inte 2 tjejer säga att dom haft sex med varandra.
  • Anonym (83a)
    Anonym (Proud) skrev 2018-07-24 20:05:38 följande:
    När du och jag (två människor med bra självförtroende)
    är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.
    Min siffra är ju inte alls hög så har man problem med den får man ju öppna ögonen och inse att vi lever inte på 50-talet längre. Dom flesta (undantag väldigt blyga, religiösa eller socialt inkompetenta människor) har ju legat med 30 pers innan dom ens gått ut gymnasiet numera.

2 pers om året är ju ingenting. Knappt att det går att räkna.

Höga siffror får man när man ligger med nya varje helg, år in och år ut.

Min kille vet inte om min siffra, och bryr sig inte heller. Han ser det som du. Kvinnor ska få ha lika mycket sex som män om dom vill det. Han ser min erfarenhet som något positivt, han fick ju en tjej som vet hur man gör Skål
  • Anonym (83a)
    Pussan skrev 2018-07-24 23:58:08 följande:
    En intressant fråga är; om många killar knullar runt som det sägs och de flesta kvinnor är mycket mindre sexuellt aktiva (en vanlig uppfattning), vilka knullar då killarna med?
    10 olika killar kan ju ligga med en och samma tjej. Och tvärtom. Det behöver ju inte finnas exakt lika många promiskuösa tjejer som killar för att det ska kunna liggas Flört

Tycker det är vanligt med tjejer som legat sig igenom hela killgäng. Särskilt i mindre städer där det inte finns mycket att välja på.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?