• Westman

Hur många har ni legat med?

Själv är jag kille på 30 år och har endast legat med 1 (en) kvinna. Jag hade gärna räknat fler, men det har inte hänt bara trots att viljan finns hos mig.
    an ju lätt säga att jag blir lite förundrad (avundsjuk till och med?) hur lätt det verkar vara för andra att ligga runt. Eller så gör jag det bara svårare än vad det egentligen behöver vara.

• Westman
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-07-25 19:05:25 följande:

Tyvärr bara tolv stycken. Hade gärna legat med minst det tredubbla.

Vad är det som har hindrat dig?
  • Westman
    HD2017dis skrev 2018-07-25 21:50:26 följande:

Isch vad äckligt att hon låg med 50 killar. Hade hon sagt det till mig i dejtingstadiet hade jag avslutat det illa kvickt.

Förklara gärna med varför detta är "usch". Skulle hon vara smutsigare än någon som bara legat med en man?
  • Westman
    HD2017dis skrev 2018-07-26 00:29:48 följande:
    Ja för mig är hon äcklig, förklara för dig varför? För det är äckligt för mig.

Svaret på din fråga är ja. Jag hade skippat henne.
    Att något är äckligt för människor är en känsla, något rätt så subjektivt. Vad är det för logisk förklaring till varför du känner äckel inför dessa promiskuösa tjejer? T ex, pga kroppslig grund, eller pga avvikande moral?
  • Westman
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-07-26 21:14:13 följande:
    Två saker:

1. Jag är sjukt kräsen. Jättesvårt för mig att hitta någon jag vill ligga med.

2. Jag är numera gift och han vill vara monogam. Jag föreslog öppet förhållande när vi träffades men han ville inte det. Om jag någon gång inleder ett förhållande på nytt så kommer jag inte vika mig där.
    1. Som kvinna har du verkligen råd att vara kräsen, men tråkigt att du ändå inte hittar/hittade fler som passar. Vad är det oftast som det felat på?

2. Tråkigt att det blivit så. :( Jag har nog lite svårt att förstå varför man inte kan lita på sin partner mer, för älskar man hen verkligen så bör man inte hålla dom tillbaka. Du gör ändå rätt i att inte avsluta förhållandet bara för detta. Hoppas han ändrar dig i framtiden då. :)
  • Westman
    Anonym (84:a) skrev 2018-07-26 22:14:57 följande:
    Alla reagerar olika och jag skulle aldrig berätta för en kille om hur många jag varit med. Det har han inte att göra med.
    Jag hade kunnat fråga eftersom det är kul att prata om sexiga händelser och sexminnen, kanske man kan komma på något man vill testa som båda inte har gjort, t ex. Jag dömer inte tjejen för hur många hon har legat med eller vad hon har gjort tidigare (oavsett om det är en KK eller seriös relation).

Självklart, vill hon inte berätta så behöver hon inte och då lägger jag ingen mer energi på det.
  • Westman
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-29 17:10:11 följande:
    Nej singel, 38 år.

Hinder.. att ta steget kanske. Nervös vad folk kommer tycka efter det. Vet de som fått lida rätt hårt efter filmer, men även de som mått ännu bättre.

Folk (grannar, vänner) förstår vad för liv jag lever med nya killar efter krogen mm.

GB film - ja, men skulle vilka göra en / flera ?vanliga? först.

Har ju gjort egna redan och trivs jättebra med dessa.

Jag vill göra en som har fetishtema typ lack, stövlar etc.
    Jag är också sugen på att både filma och var med i olika filmer (att göra både och samtidigt är möjligt). Har bara filmat mig själv men fått bra kritik på dom.
  • Westman

Jag skulle säga att amatörporrfilmer är hetare än kommersiella eftersom tjejerna/kvinnorna är mer som de man träffar i vardagen och är på så sätt hetare än porrskådisar. Tro inte att det är kört bara för ni inte har någon ugn ålder.

Svar på tråden Hur många har ni legat med?