Inlägg från: Anonym (84:a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (84:a)

Hur många har ni legat med?

Sjukt många och är ibland rädd för att mitt förflutna ska hinna ikapp mig.
    Kvinna (född 1984) och uppskattningsvis 250 killar. Främst mellan åren 15-25.

Anonym (Man 49) skrev 2018-07-25 22:31:22 följande:
    På vilket sätt skulle ditt förflutna hinna ikapp dig?
    Jag "knullade runt" ganska mycket som ung och bodde då på min födelseort, en mindre stad och finns säkert de där som har åsikter om mig.

Är numera bosatt i Stockholm och vore inte kul om någon via ryktesvägen fick reda på det.

Här är det mycket mer accepterat att ha ett utsvävande sexliv och färre som bryr sig än i byhålan växte upp i.
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2018-07-26 22:11:40 följande:

Jag har haft sex med just över 20 killar. Tycker själv inte det är så mycket, jag har haft några singelperioder mellan mina längre förhållanden. Aldrig varit otrogen. Men det var tydligen för mycket för mitt senaste ex. Han fick ångest sa han över att tänka på alla dem med mig.

Är det vanligt att män i 45-årsåldern tänker så? Det kändes väldigt barnsligt...

Alla reagerar olika och jag skulle aldrig berätta för en kille om hur många jag varit med. Det har han inte att göra med.
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2018-07-26 22:51:49 följande:
    Jag skulle inte ha tagit upp det själv, men han frågade.
    "Varför vill du veta det?" skulle du ha svarat.
    Opassande fråga av honom, enligt mig. Spelar väl ingen roll om du legat med 20 eller 200 såvida du tycker om honom och är trogen.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?