• Pussan

Hur många har ni legat med?

Anonym (Proud) skrev 2018-07-24 20:05:38 följande:
    När du och jag (två människor med bra självförtroende)

är öppna om vår höga siffra får vi minus, det verkar fortfarande vara historiska männens nedsättande syn på kvinnors sexualitet som hjärntvättar folket, vilket misslyckande. Jag hoppas ärligt att kvinnor en dag kan knulla lika många och lika stolt som en man och få RESPEKT och klapp på axeln, för det krävs inget mod att gå runt och hålla sig undan intim kontakt i rädsla att skämmas om man ligger med "för många" som om det finns gränser, det kan vem som helst som är feg , som vill följa ett ideal, men de som vågar knulla 7 olika män i veckan, de njuter och de skäms inte, de är de riktiga gudinnorna. Jag har knullat mig fram till den erfarenhet och den man jag stadgat mig med idag, och de som ser ner på mig, de önskade att de hade mitt självförtroende, självförtroende som en man.
    Bra! 7 olika killar för varje dag i en vecka var en kul idé, det ska jag se till att göra. 
    En intressant fråga är; om många killar knullar runt som det sägs och de flesta kvinnor är mycket mindre sexuellt aktiva (en vanlig uppfattning), vilka knullar då killarna med?
  • Pussan
    Anonym (Proud) skrev 2018-07-25 09:58:08 följande:
    Jag vet en kille som snittade 7 ligg i veckan

Han hade alltid tjejer som han hookade upp med.

Haha den var bra, nädu, det är bara fördomar och myter som talar, vet sexuellt aktiva människor i båda könen alla fall och Tinder används flitigt av de med både mus och penis. ;)

Sen är det vanligare att män får svårare att ha sex första gången än kvinnor, eftersom män som är oskulder ses som en defekt medan en kvinna som är oskuld hon är bara mer eftertraktad.

Jag är ingen tinderhaj aldrig ägt Tinder, men jag är så trött på att det ska vara "billigt" eller "fel" eller "fult" och påverka en människas värde om det är en hon som har mycket sex. Det är ju inte logiskt någonstans det är bara en fixidé från någon och kunde lika gärna varit tvärtom, att männen var samhällets horor och att män som var kåta/ ej oskuld vore skamligt och sänkte deras värde och blev mindre och mindre värd ju mer av sin kuk de använde.
    Håller fullständigt med dig - oftast är det två som knullar och det vanligaste är en av varje kön. Och varför skulle det då vara ¨fulare¨ för den ene av dessa två?
  • Pussan
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-29 13:38:22 följande:
    De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.

En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.

Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer
    34! Ja, jag förstår att det slet. Det skulle jag aldrig klara (tror jag inte i a f), impressed, verkligen! Det har inte många gjort, måste vara en grym kick att faktiskt ha gjort det. Även om du nu drömmer om ännu fler.
    Hur länge med var och en? Tanken kittlar så klart, att bli så utnyttjad, alt att utnyttja så många... 
    Liksom du tänder jag också på att bli filmad men i mitt fall är det ju kört, är alldeles för gammal för professionell film. Men lite hemmafilmer blir det och gärna i lack och läder som du skriver. Och framför allt klackar.
  • Pussan
    Man 78 skrev 2018-07-29 23:01:54 följande:
    Du skulle inte ha nått emot att vara med i en film i övrigt alltså?

Du har inga problem med att släkt och bekanta skulle kunna se?
    Som jag skrev så lär det inte bli aktuellt för en gammal kärring som jag.
    Men för min egen skull skulle jag inte ha några som helst problem, tanken på att okända människor skulle se mig knulla m m på film känns bara het. 
    Men svågern eller revisorn på jobbet....är ju en annan sak. Fast om de skulle ta upp detta så måste de ju samtidigt berätta att de porrsurfar, och hur många gör det bland släkt och bekanta? Knullkompisar berättar ja, släkt och bekanta...nej, va?
  • Pussan
    Man 78 skrev 2018-07-29 23:24:00 följande:
    Jag förstår, jo jag ställde ju frågan mest hypotetiskt, å andra sidan finns det ju en plats för allt och alla inom porren, inte mainstream porr kanske men du vet vad jag menar.
    Du skriver ju frekvent här så man har fått en liten bild av ditt vilda sexliv, kul att ta del av.
    Du kollar en del porr själv också då?
    Absolut kollar jag porr, de flesta dagar.
    Jag får nog vara nöjd med att vara stjärnan i privata filmer, det är inte illa det i min ålder. Hellre än att vara statist i professionella filmer. Men lite ¨tyvärr¨ känns det ibland, jag kanske skulle varit lite mera framåt i yngre år? Det får jag aldrig veta.
  • Pussan
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2018-07-30 09:55:03 följande:
    Dina inlägg har väckt ett intresse. Du skriver att du är för gammal, ingen blir för gammal med sex och film Pussan. Där har du fel :) hur gammal är du? Du får skriva PM om du vill. Själv är min önskan att ha en KK som är 55+, jag sjölv är 37. Min KK var 64-år när jag var 31. Har och kommer nog aldrig att få uppleva att ha sex på det viset igen :(
    Håller egentligen med dig förstås, men för gammal för att vara intressant för kommersiell film var det diskussionen gällde. Jag är på 50-strecket
  • Pussan
    Anonym (Min siffra) skrev 2018-07-30 01:10:40 följande:
    Jag vill göra det för min egen skull. Vill ha folk som tittar, sedan vill jag bli sedd.. bara jag går ut söker jag uppmärksamhet, är en ?kicksökerska?. Går gärna ut och handlar i minikjol, korsett lårhöga stövlar utan trosor med buttplugg i och böjer mig fram så folk ska se härligheten

Vill egentligen inte att föräldrar / familj ska få veta filmen/erna, det är nog stora hindret.

Men vill så gärna göra detta, få se mig på nätet, på omslaget osv.

Vad har fått mig till detta? Har alltid haft hög sexlust & sedan velat tänja gränserna. Hade tidig debut, hade min första trekant vid 15 års ålder och sedan har det blivit många genom åren.

Nu när jag fått lätta lite på trycket här så blir jag allt mer sugen på att genomföra filmerna
    Förstår dig helt, de där kickarna känns i hela kroppen. Flytta gränserna är precis det häftigaste man kan göra, lite mera vågad än förra gången...
    Lycka till med vad du nu kommer att göra!
  • Pussan
    Anonym (XXX) skrev 2021-07-03 20:21:36 följande:
    www.familjeliv.se/forum/thread/78906278-hur-manga-har-ni-legat-med

Klart att det finns ett samband mellan att som kvinna ha haft många sexpartners, och andra saker som är dåliga.Många kvinnor som lever så, lider t.ex. av borderline eller ADHD, eller t.o.m. allvarliga psykiska sjukdomar. Andra har kanske inte en psykisk sjukdom, men har vuxit upp under konstiga omständigheter, där den egna mamman har varit likadan.
    Ojojoj! hur förlegad kan man vara...? Sätta likhetstecken mellan att som kvinna ha haft många sexpartners och ¨andra saker som är dåliga¨. 
    Eller driver du med oss? Det hoppas jag att du gör.
  • Pussan
    yoloyolo skrev 2021-07-09 16:28:15 följande:
    Ok tack.. ja ok, om folk super är det väl enklare. Menutan alkohol menar jag nu.. Dra hem en brud nykter liksom..
    Kanske är så att många har sex på fyllan. Svenska är stela mt utlänska så dom behöver nog alkohol för att släppa loss..
    En miljö med alkohol och sånt är säkert bäst,

Party kryssningar borde vara optimalt igentligen om en kille vill ligga... Mer än att ragga på nån i butiken säger vi..
    Jag hade velat läst nån studie om vilka miljöer killar haft som fått ligga mycket och sånt. Omgivning, taktiker och annat.
    Vad har dina polare för stil som är casanovor med tjejerna? Är dom ärliga  mot tjejerna eller manipulerar dom för ligg?

Om du vart otrogen kan jag fatta.. Men en fråga där då.. Hur gör ni som är otrogna? Kanske vanligare än man tror med sånt..   Varför säger ni inget till tjejen då? Mest för ni vill ha kakan och äta den med eller? Att ni inte vinner på at vara ärliga eller vad är saken? Vissa tjejer vill ha öppna förhållanden som exempel..

Hur raggar du upp tjejer om du vart gift? Va dom gifta med eller? men vill mest veta hur dina polare gör som kan dra hem en brud hur enkelt som helst och vilka miljöer? Alkohol eller inte?

Det optimala hade vart att dra hem en brud man träffar ute ba. Fixa ligg samma kväll, samma dag.. Tar gärna tips från dom som är singlar eller bara kan det där.. Tips och råd.
    Fast som tjej kan jag säga att det är härligt att bli raggad på helt oväntat, typ i butiken eller på stan. På kryssning eller på krogen eller i baren är det vad man väntar sig men om någon vid ett kort möte mitt på dagen plötsligt säger någon komplimang om vackra ögon, snygga ben eller kläder eller skor eller tatuering (sommartid när man har linne och bara ben), ja då går den verkligen in tycker jag. Då är det ofta sagt så fort att killen inte ens hunnit tänka ¨ragga¨ utan mer för att han uppskattar det han ser.
  • Pussan

Har egentligen ingen koll på antal. Högst troligt någonstans mellan 300 och 500 killar skulle jag tro. Men det är alltså på 38 år, sedan första gången på en midsommarfest som 14-åring. Typ 10 per år, det är inte särskilt många. Speciellt inte med tanke på att jag har haft semesterveckor där jag hunnit med 10 på en vecka. Och som mest haft 5 killar på en gång.
    Och så en del brudar, kanske runt 30

Svar på tråden Hur många har ni legat med?