Inlägg från: Anonym (Min siffra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min siffra)

Hur många har ni legat med?

Kan nog låta mycket, men det är över 400 killar, och 10-talet tjejer.
    Lever livet som ensam och har inga problem med det.
    Tjej 38, singel, som lever fullt ut.

• Anonym (Min siffra)
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-25 15:32:20 följande:

Det var ett högt antal. Går du på swingersklubbar?

Nja.. lite inriktade klubbar, krogen, hård ungdom ???? Men håller igång forf.
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-07-27 11:21:00 följande:

Ni som legat med så många killar. Vad använder ni för preventivmedel?

P-stav i armen, funkar bra.
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-07-27 16:40:30 följande:

Och p- staven skyddar mot köns sjukdomar som klamydia eller mot tex hpv virus?

Nej det är klart att det inte gör.

Men kondom har alltid varit krav då jag inte känt personen/erna.
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-07-28 11:15:30 följande:

Låter bra att du är rädd om dig.

Många som inte skyddar sig med kondom.

Många som kör utan kondom och tror att det inte drabbar de.

Flera borde bli lika noggranna som du.

Tack!

Klart att det har hänt att kondomen inte kommit fram vid alla tillfällen, men har lyckats bra med att slippa värre saker trots aktiviteten genom åren.

I relationer och stadiga kk har jag dock skippat kondomkravet.
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (Fina) skrev 2018-07-29 12:41:54 följande:

Vid en gangbang är det enda viktiga att killen har en utrustning sas. Det är grejen som är tändande. Därför kan man få ihop många. I normalfallet krävs det ju betydligt mer till och med av ett ONS.

De GB jag varit med om har varit underbara, bra killar, roliga teman.

En kväll så avverkade jag 34 killar, det slet.

Jag skulle vilja göra om det, fast med 50 st, och gärna få det filmat, har det som hemlig dröm som inte är gjord än, men står på min bucketlist och få göra en professionell film. Då lär siffran stiga ännu mer
  • Anonym (Min siffra)
    Man 78 skrev 2018-07-29 16:07:31 följande:

Vad är det för ålder på dig?

Är du i en relation?

Finns det några hinder till att spela in en film?

Är det en GB film du är sugen på?

Nej singel, 38 år.

Hinder.. att ta steget kanske. Nervös vad folk kommer tycka efter det. Vet de som fått lida rätt hårt efter filmer, men även de som mått ännu bättre.

Folk (grannar, vänner) förstår vad för liv jag lever med nya killar efter krogen mm.

GB film - ja, men skulle vilka göra en / flera ?vanliga? först.

Har ju gjort egna redan och trivs jättebra med dessa.

Jag vill göra en som har fetishtema typ lack, stövlar etc.
  • Anonym (Min siffra)
    Man 78 skrev 2018-07-29 21:24:17 följande:

I min ålder alltså.

Intressant, en av alla de saker jag funderar över dagligen är vilka människor som söker sig till porr, eller kan tänka sig att göra det. Kul att höra dina funderingar då, fattar såklart att det finns lika många anledningar som det finns porrskådisar, men ett perspektiv i alla fall.

Förstår att det sociala spelar stor roll då folk kan vara väldigt dömande och fördomsfulla. Har du barn också?

Är det själva tanken att göra filmen eller att folk ska se dig som är tändande, eller kanske båda?

Osv osv haha ;)

Jag vill göra det för min egen skull. Vill ha folk som tittar, sedan vill jag bli sedd.. bara jag går ut söker jag uppmärksamhet, är en ?kicksökerska?. Går gärna ut och handlar i minikjol, korsett lårhöga stövlar utan trosor med buttplugg i och böjer mig fram så folk ska se härligheten

Vill egentligen inte att föräldrar / familj ska få veta filmen/erna, det är nog stora hindret.

Men vill så gärna göra detta, få se mig på nätet, på omslaget osv.

Vad har fått mig till detta? Har alltid haft hög sexlust & sedan velat tänja gränserna. Hade tidig debut, hade min första trekant vid 15 års ålder och sedan har det blivit många genom åren.

Nu när jag fått lätta lite på trycket här så blir jag allt mer sugen på att genomföra filmerna
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (ta mig 21) skrev 2018-07-30 02:46:32 följande:
    Får du inte problem att göra så? Gubbsjuka karlar som vill pilla på dig? unga killar som flockas?
    Jo det händer ju såklart då & då.
    Men jag spelar och leker med, ibland kan det såklart komma äckel men dom kan jag avvisa på ett bra sätt. Konstigt nog blir många rädda för mig och vågar inte ta kontakt, vilket är tråkigt.

Unga killar glor, vissa berömmer, äldre män ska visa vilka "alfahannar" de är och skryta hur framgångsrika de är. Det jag kollar är ofta om de har ring / märke efter ring då brukar jag helt släppa dom och säga att otrohet håller jag inte på och uppmuntrar till.
    En kille jag minns hade märke efter en ring, men han berättade också tidigt i samtalet att han var nyseparerad och vid koll på Facebook var han singel.
  • Anonym (Min siffra)
    Anonym (Eva.) skrev 2018-07-30 09:13:04 följande:
    Jag har varit med ca 40 män och 8 kvinnor.

Nu är jag 40+

Ett tjugotal i åldern 16-20år sen var det betydligt lungnare mellan 20-35år.

Vid 30 insåg jag att jag gillar gruppsex och då blev det snabbt flera.

Jag har också en dröm om att ha en film med mig i huvudrollen så klart. Men i huvudsak skall det vara oralsex med män. Många män ;)
    Kul att du också funnit glädjen i lek med flera, tror att man är väldigt för, eller emot, inte ngt mellanting.
  • Anonym (Min siffra)
    Pussan skrev 2018-07-30 23:22:22 följande:
    Förstår dig helt, de där kickarna känns i hela kroppen. Flytta gränserna är precis det häftigaste man kan göra, lite mera vågad än förra gången...
    Lycka till med vad du nu kommer att göra!
    Ja visst är det så. Det är som du skriver, känns i hela kroppen, man vill bara se hur långt man vågar gå..

Tack, jag berättar hur det kommer blir
  • Anonym (Min siffra)
    KidSthlm skrev 2018-08-05 16:03:46 följande:
    Hör gärna av dig till mig om du är intresserad av fotning och filmning. Har över 100 omslag (Playboy EU, Hustler, Loaded, Esquire osv) i bagaget och filmat en del.

Portfolio finns självklart.
    Vad trevligt! 
    Ska jag ha i åtanke Tack
  • Anonym (Min siffra)

Jag har haft en ambition att komma över 1000 personer, och det har jag gjort nu Glad.
    Det har varit lite svårräknat helt exakt, men med flertalet stora uppstyrda gangbangs, med många inblandade har jag äntligen kommit över denna siffra som varit som en milstolpe för mig Drömmer

Varför undrar man säkert, bara för att jag vill veta att jag har legat med över tusen personer och det har inte många som gjort.
    Sex är ett stort intresse för mig, det har det alltid varit. Det gäller allt från att utforska, tänja gränser, livsstil och kläder, 
    Resan har varit enormt rolig att göra, tex. att få kliva in på en klubb som dragit ihop ca 200 killar som enbart ska ligga med mig, att få var så i centrum, ja känslan är obeskrivligt härlig.

Jag tycker fler ska utforska sin sexualitet och att sex kan vara sååå mycket mera än bara mellan 2 personer ngn gång i veckan.
    Sedan alla leksaker, alla situationer, platser och olika personers olika fantasier.

Om folk skulle vågade släppa de inbyggda "spärrarna" och flytta gränsen som samhället bankat in som "normalt" så tror jag fler skulle ha ett lyckligt sexliv och mer spännande.

Nu förespråkar jag inte att alla ska leva som mig och utforska i den graden, men för in i sexualundervisningen att det är även normalt att flera personer kan vara involverade i en sexakt, och lär ut hur man går tillväga, det skulle vara en enorm isbrytare om det skedde.

• Anonym (Min siffra)
    joni86 skrev 2020-05-21 15:43:27 följande:

Jag är 34 år, tjej.

Jag tappade faktiskt räkningen runt 25. Det kan nog vara mellan 30-40, inte mer.

Jag har kännt mig så hemsk över att det blivit så många, såhär i efterhand.

Så det kändes bra att se att jag absolut inte var ensam om att ha legat med runt 30.

Jag vill verkligen inte öka på den siffran. Endast om det skulle vara ett seriöst förhållande.

Tycker inte du ska ngn ångest över den siffran.

Känns rimligt och inget som sticker ut.

Jag jämför inte med mig, tänker på mina vänner som lever mer normalt sexliv.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?