Inlägg från: Anonym (Happy hopp!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Happy hopp!)

Hur många har ni legat med?

Anonym (Nyfiken) skrev 2018-07-23 22:18:26 följande:

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

8 stycken tror jag! Om man räknar med sådana jag legat med, jag har haft sex med fler. Är kvinna, 33 år gammal.

Hade jag inte haft tre långa relationer i mitt vuxenliv så hade det nog varit fler.

Men jag gillar inte detta med att ligga med olika personer. Jag gillar att ligga med samma person, åtminstone några år. Det blir bättre sex!
  • Anonym (Happy hopp!)
    Nimzay skrev 2018-08-10 22:54:54 följande:

0 st än så länge...Har för övrigt som ungefärsmål att ligga med typ 2 st män under mitt liv, så tycker inte det behöver vara så ?bara? alls egentligen, utan personligen tycker jag snarare det låter ganska lagom typ. Fast vare sig att ha legat med fler eller färre behöver ju vara rätt eller fel här, är väl i så fall mer hur man själv känner, för ingenting är väl egentligen direkt rätt eller fel när det gäller detta.

Nästa gång du säger åt mig att jag absolut inte får stöta på en upptagen snubbe i någon annan tråd så ska jag ha detta i åtanke. Att ingenting egentligen är rätt eller fel. Och att du själv inte har erfarenheten och kan sätta dig in i hur det är Glad

• Anonym (Happy hopp!)
    Nimzay skrev 2018-08-10 23:05:46 följande:
    Pratade endast om ANTALEN man hade legat med, kanske var otydlig, men var det jag menade. 
    0 är ju 0...
  • Anonym (Happy hopp!)
    Anonym (Sidfoten) skrev 2018-08-10 23:00:14 följande:
    Du låg med 18 stycken innan du var 20 år? Och så alla som gapar om att tjejer måste ha känslor för att knulla haha.
    Hur vet du att personen inte har haft känslor? Det måste väl alla ha- åtminstone måste man väl vara kåt och intresserad av det man gör.

Sedan kan det vara olika för olika kvinnor vilka känslor man vill ha för den man ligger med..

Du vet inte hur man skriver korrekt med skiljetecken. Ska jag då gå och tro att ALLA män är lika inkompetenta när det gäller språk och göra det till en sanning?
  • Anonym (Happy hopp!)
    Nimzay skrev 2018-08-10 23:17:51 följande:
    Menade att inget ANTAL var direkt rätt eller fel, inte att det var okej att göra i princip vad som helst som hade med sex att göra. Hur många gånger ska jag behöva förtydliga för att du ska fatta? O-:
    Fast det var ju första gången du förtydligade nu. 0 samlag för dig. 1 förtydligande :)
Svar på tråden Hur många har ni legat med?