Hur många har ni legat med?
Kan nog låta mycket, men det är över 400 killar, och 10-talet tjejer.
Lever livet som ensam och har inga problem med det.
Tjej 38, singel, som lever fullt ut.
Kan nog låta mycket, men det är över 400 killar, och 10-talet tjejer.
Lever livet som ensam och har inga problem med det.
Tjej 38, singel, som lever fullt ut.
Det var ett högt antal. Går du på swingersklubbar?
Ni som legat med så många killar. Vad använder ni för preventivmedel?
Och p- staven skyddar mot köns sjukdomar som klamydia eller mot tex hpv virus?
Låter bra att du är rädd om dig.
Många som inte skyddar sig med kondom.
Många som kör utan kondom och tror att det inte drabbar de.
Flera borde bli lika noggranna som du.
Vid en gangbang är det enda viktiga att killen har en utrustning sas. Det är grejen som är tändande. Därför kan man få ihop många. I normalfallet krävs det ju betydligt mer till och med av ett ONS.
Vad är det för ålder på dig?
Är du i en relation?
Finns det några hinder till att spela in en film?
Är det en GB film du är sugen på?
I min ålder alltså.
Intressant, en av alla de saker jag funderar över dagligen är vilka människor som söker sig till porr, eller kan tänka sig att göra det. Kul att höra dina funderingar då, fattar såklart att det finns lika många anledningar som det finns porrskådisar, men ett perspektiv i alla fall.
Förstår att det sociala spelar stor roll då folk kan vara väldigt dömande och fördomsfulla. Har du barn också?
Är det själva tanken att göra filmen eller att folk ska se dig som är tändande, eller kanske båda?
Osv osv haha ;)
Jag har haft en ambition att komma över 1000 personer, och det har jag gjort nu .
Det har varit lite svårräknat helt exakt, men med flertalet stora uppstyrda gangbangs, med många inblandade har jag äntligen kommit över denna siffra som varit som en milstolpe för mig
Varför undrar man säkert, bara för att jag vill veta att jag har legat med över tusen personer och det har inte många som gjort.
Sex är ett stort intresse för mig, det har det alltid varit. Det gäller allt från att utforska, tänja gränser, livsstil och kläder,
Resan har varit enormt rolig att göra, tex. att få kliva in på en klubb som dragit ihop ca 200 killar som enbart ska ligga med mig, att få var så i centrum, ja känslan är obeskrivligt härlig.
Jag tycker fler ska utforska sin sexualitet och att sex kan vara sååå mycket mera än bara mellan 2 personer ngn gång i veckan.
Sedan alla leksaker, alla situationer, platser och olika personers olika fantasier.
Om folk skulle vågade släppa de inbyggda "spärrarna" och flytta gränsen som samhället bankat in som "normalt" så tror jag fler skulle ha ett lyckligt sexliv och mer spännande.
Nu förespråkar jag inte att alla ska leva som mig och utforska i den graden, men för in i sexualundervisningen att det är även normalt att flera personer kan vara involverade i en sexakt, och lär ut hur man går tillväga, det skulle vara en enorm isbrytare om det skedde.
Jag är 34 år, tjej.
Jag tappade faktiskt räkningen runt 25. Det kan nog vara mellan 30-40, inte mer.
Jag har kännt mig så hemsk över att det blivit så många, såhär i efterhand.
Så det kändes bra att se att jag absolut inte var ensam om att ha legat med runt 30.
Jag vill verkligen inte öka på den siffran. Endast om det skulle vara ett seriöst förhållande.