Inlägg från: Anonym (40+) |Visa alla inlägg
  • Anonym (40+)

Hur många har ni legat med?

felicityporter skrev 2018-08-13 15:53:47 följande:

Nu var det inte jag som skrev inlägget, men jag förstår inte varför man skulle vilja prova att ligga med fler än en person man verkligen älskar? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag väntat med sex tills jag träffade mitt livs kärlek och jag blir faktiskt äcklad när jag tänker på att min sambo "knullat allt på två ben" innan vi träffades (ett äkta citat från honom). Det gör att det inte känns lika speciellt och jag tycker att sex ska vara förknippat med sann kärlek - annars ger det ingen njutning.

Men det är förstås bara hur jag känner, många tänker ju annorlunda.

Jag är kvinna, Är 40+ och har legat med ca 35 pers, min sambo är i samma ålder och har nog legat med ca 45. Jag är jätteglad över att jag har testat olika, upplevt olika, har njutit av varenda en. Är glad att min man är erfaren och vet vad han gillar och njuter av. Hade aldrig någonsin velat träffa en oerfaren mam
  • Anonym (40+)
    Anonym (Wow) skrev 2020-05-21 00:24:35 följande:

Oj du som legat med över tusen personer wow! men tänkte du inte på vilka könssjukdomar och otrevligheter man kan få om man legat med så många hoppas dom använde kondom.

Du kan få en könsjukdomar första gången du ligger med någon. Självklart använder folk kondom
  • Anonym (40+)
    Anonym (HPV?) skrev 2020-05-22 18:07:45 följande:

Haft 7 män. Är 40 år. Skäms så många.

Många? 7 är ju inte många
  • Anonym (40+)
    Anonym (HPV?) skrev 2020-05-22 23:25:52 följande:

Min storasyster träffade sin man när hon var 20 år. Han tog hennes oskuld och hennes ende hon haft sex med. Är nu 42 år.

Så 7 känns många för mig.

Fast det är ju inte standard direkt.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?