må dåligt av vänner? vanligt?
har märkt att jag inte alls mått så bra den senaste tiden och vi alla i min kompiskrets verkar glida ifrån varandra lite, när vi väl träffas är det väl dock trevligt men jag får alltid kommentarer, och det har gjort så att jag typ trycker ner mig själv.
De frågar mig alltid till exempel hur det går med ''killarna'' och förhållanden, alltså verkligen alltid, på ett negativt sätt. Sen när jag nämner någon jag träffat påpekar de att killen är ett svin och har kontakt med andra. berättade även att jag träffade en kille utomlands som jobbade där, då sa en ''han raggar säkert på alla turister''
Sen får jag påhoppade kommentarer om mitt utseende, typ att mitt hår är svart (det är mörkbrunt) och hur jag kan ha det? varför jag inte har min naturliga hårfärg. Sen typ att mina bröst hänger och liknande.Hade en ny väska en gång, då skrattade en av mina närmsta vänner och påpekade att den var lik en tant väska.
Blir väldigt ledsen då jag känner mig förminskad och drar mig undan att typ gå ut. Det är alltid något negativt.
De frågar heller inte om vi alla ska hitta på något och när jag väl frågar vill de inte slösa pengar.
har gråtit och hållit mig inne flera dagar, kan det bero på detta? tror de snackar sjukt mycket skit också.
Är det avundsjuka eller vad?