Billie eller Bella?
Vilket är finast till en dotter?
Billie Lo
eller
Bella Lo
Snälla hjälp mig:)
Vilket är finast till en dotter?
Billie Lo
eller
Bella Lo
Snälla hjälp mig:)
Billie (Billy) om det är en pojke.
Bella om det är en tjej.
Lo? Aldrig, om det inte är en sagofigur.
Bella passar bäst tycker jag men ta bort Lo om det inte råkar vara efternamnet.
2 röster på Bella, ingen röst på Billie och 2 röster på mellanalternativet (dvs inget av alternativen).
Röstade på mittenalternativet, båda låter illa.
Varför ska ungen heta LO???
Bella och ingetLo.
Jag skulle föredra Bella då det ligger mer i linje med svenskan, om ni nu inte har rötter i något engelskspråkigt land förstås.
Men lika som flera andra, avstå från Lo. Kanske mina fördomar då ordet lo i mina hemtrakter var ett slangord för toaletten, att gå på lo var detsamma som gå på toaletten.
Bella, men inget Lo. Om det inte är efternamnet
Jag föredrar Bella som namn, och Lo är väl okej som andranamn, men om det här ska vara ett dubbelnamn (Billie/Bella + Lo) så tycker jag att inget av namnen passar speciellt bra med Lo. Det blir för mycket L, namnen kommer smälta samman och låta underliga.
Jag föredrar Bella som namn, och Lo är väl okej som andranamn, men om det här ska vara ett dubbelnamn (Billie/Bella + Lo) så tycker jag att inget av namnen passar speciellt bra med Lo. Det blir för mycket L, namnen kommer smälta samman och låta underliga.
Bille är underbart och kopplas direkt till Billie Holiday. Lite tveksam till Lo men det är en smaksak.