IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Har tagit två ovitrelle denna veckan o kommer ta den tredje imorn. Känner mig sjukligt trött. Är det annats oxå men inte på denna nivå!
Varför tar du så många? Jag ska på insättning i morgon.
Hm nej skulle jag väl ändå säga, spänner lite lite i brösten och molvärk men det kan ju likaväl vara lutinusen helt enkelt. Känslan i kroppen är dock kanske gravid, men nej vågar heller inte hoppas. Förhoppningen om att det skall gå och bli en bebis är som du säger en dröm som känns väldigt avlägsen. Tyvärr!
Är det rimligt att sambon blir sur (alltså riktigt sur) när jag på TD som för övrigt visade negativt. Berättar att jag tjuvtestade med ett känsligt test som visare svagt plus? Det ändrar ju inget men att det ändå kan ses som en steg på vägen tänker jag.
Vet inte ens om det räknades som ett plus men ja det såg så ut i alla fall
Testatat positivt idag! Mitt livs första plus! Jag var jätteglad, lycklig och förundrad och alla känslor på en gång, i början av dagen. Nu blöder jag lite och alla lyckokänslor har bytts ut mot ledsenhet och svårmod.
Testatat positivt idag! Mitt livs första plus! Jag var jätteglad, lycklig och förundrad och alla känslor på en gång, i början av dagen. Nu blöder jag lite och alla lyckokänslor har bytts ut mot ledsenhet och svårmod.
[quote=79275259][quote-nick]Akira Öken skrev 2018-12-09 21:13:56 följande:[/quote-nick]
[/quote
Wow fantastiskt!!! Ska ju inte vara konstigt att det blöder lite. Tänk ändå, oavsett så är det ett plus idag! När är din riktiga testdag? Känner du av något? Ett försiktigt grattis härifrån!
Första för att få ägglossning, andra o tredje för att stärka livmoderslemhinnan ytterligare. Kommer inte ta några vaggisar. Spännande! Jag med! Sätter du in femdagars eller tvådagars? Lycka till :)
Första för att få ägglossning, andra o tredje för att stärka livmoderslemhinnan ytterligare. Kommer inte ta några vaggisar. Spännande! Jag med! Sätter du in femdagars eller tvådagars? Lycka till :)