Inlägg från: Anonym (Badanakan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Badanakan)

Vågar du att bada naken

Jag har aldrig vågat att bada naken men jag skulle vilja gör det 

• Svar på tråden Vågar du att bada naken
  • Anonym (Badanakan)

Det är inte förbjudet  att bada naken i Sverige  

• Anonym (Badanakan)
    Någon annan skrev 2018-07-27 00:05:55 följande:
    Kanske olämpligt att göra det på en strand med andra "påklädda" människor. Men behöver ju inte vara en utpekad nudiststrand för det, finns massor med avsides stränder där man kan vara själv.
    Anonym (Jo) skrev 2018-07-27 07:45:51 följande:
    Det är förbjudet att blotta sig. Men är det på en plats där man är ensam eller på ett angivet nakenbad så är det förstås ok.
    Jag menade inte att det är okej att bada naken på en strand där det är andra människor 

• Anonym (Badanakan)

Nu när det har blivit mörkt så ska jag gå till en strand och se om jag vågar att bada naken 

• Anonym (Badanakan)
    Anonym (Nakenbadare) skrev 2018-07-28 23:32:25 följande:
    Gör det!

Står du och poserar naken så är det förargelseväckande beteende.
    Men om uppsåtet inte är att väcka anstöt så är det inte otillåtet.
    Du måste se till att respektera människor runtomkring och gå avsides, inte på en fullproppad strand. Håll dig för dig själv. Att någon kan se dig på avstånd är inte förargelseväckande.

Jag har badat naken flera gånger och skäms inte det minsta över det. Antingen har jag inte haft badkläder med mig (då har jag förvisso haft trosor på mig och sedan gått/åkt hem utan om det har varit människor runtomkring) och jag har badat helnaken med olika killar på kvällarna i mitt liv. Ibland har det dykt upp någon när vi har varit i vattnet och vi har varit tvungna att visa oss så när vi har gått upp. Ingen har skjutit mig för det.

Särskilt minns jag en midsommarnatt när vi var runt 30 personer som nakenbadade ute på landet. Det var härligt!

Jag är gärna topless på stranden också och ser inget fel i att lufta brösten heller. Det är rätt så jävla naturligt. Och människor är rätt så jävla fina ändå Glad
    Jag smög ner till en strand i kväll när det hade blivit mörkt och efter en viss tvekan så åkte alla kläder av och jag sprang ut i vattnet helt naken och det var en helt underbar känsla att bada utan bikini så jag kommer att göra om det fast inte när det är ljust för är rätt så blyg 
  • Anonym (Badanakan)
    Westman skrev 2018-07-29 10:37:18 följande:
    Härligt! Låter mysigt. Jag är nog lite för blyg för att göra det själv, plus att det är roligare att dela en upplevelse med någon. :) Tänkt att göra om samma fast med sällskap?
    Jag är också blyg så det är därför jag inte har vågat bada naken när det är ljust ute 
  • Anonym (Badanakan)
    Westman skrev 2018-07-31 07:36:40 följande:
    Just därför är det lättare när man är två eller flera när man gör det, tror jag. Låter som det skulle passa bra med oss två eftersom vi har samma nivå. :)

Jag badar inte naken med en för mig okänd man
  • Anonym (Badanakan)
    Westman skrev 2018-08-04 22:28:51 följande:
    Självklart behöver du inte det. Går ju alltid att träffas innan för att lära känna varandra, men jag gissar att det är inte det du menar.

Det är inte det jag menar för jag har redan en pojkvän
Svar på tråden Vågar du att bada naken