Blödning v.5
Först och främst går det ju inte att veta just nu...
Jag hade 3 blödningar i början, 2 dagar efter att jag plusat hade jag en med färskt blod och små klumpar. Väldigt lite men väldigt oroväckande. Jag hade inte haft några symtom innan, dagen efter satte illamående och allt sådant igång. Jag var ändå osäker och tog ett test senare som var starkt positivt. Jag var fortfarande inte övertygad. Jag fick en till blödning dock ännu mindre men med mörkt blod. BM var inte oroad för att det skulle vara något fel. Ett tag senare hade jag åter igen en blödning och var övertygad om att det måste vara ett missfall trots att symptomen fanns kvar. Jag var då i v 11 och hade tid hos BM som fixade ett UL åt mig. De hade tid samma dag och jag fick se en liten med bultande hjärta som sparkade :) är nu i v 19 och har sedan två veckor tillbaks kännt rörelser dagligen.
Jag förstår din oro och jag var helt övertygad varje gång om att det var ett missfall... försökte tänka att det ändå inte fanns något att göra då men för mig var ovisheten fruktansvärd... tyvärr är det bara att hoppas som går. <3