• Äldre 29 Jul 18:39
    7257 visningar
    22 svar
    22
    7257

    Parks and resorts biljettkoder

    Vi tänkte åka till Kolmården imorgon. Det blir dock väldigt dyrt att gå in 2 vuxna och två barn!

    Man får 30% rabatt på entrépriset om man besökt en annan parks and resort-park innan, gröna Lund, skara sommarland bl.a.

    Är det någon som har en biljett kvar från någon av de andra parkerna och vill dela med sig av den 19-siffriga kod som står på biljetten? Skull vara grymt tacksam för koder från 4 biljetter!:)

    Jag delar med mig koderna från våra biljetter efter besöket imorgon till ses om behöver då:)

    Skicka via pm om det går.

  • Svar på tråden Parks and resorts biljettkoder
  • Äldre 29 Jul 19:24
    #1

    Skulle behöva två koder till:)

    Eller en bild på en biljett från Gröna Lund eller Skara Sommarland som är använd så skriver jag in koden själv.

  • Äldre 29 Jul 19:34
    #2

    Får du några koder över tar jag gärna emot dem :) Jag har tyvärr själv inga att ge, men tänkte också åka till Kolmården snart.

  • Äldre 29 Jul 19:36
    #3

    Absolut, delar med mig isåfall!

  • Äldre 29 Jul 21:08
    #4

    Nu när jag beställt två biljetter ser jag att koden står även på e-biljetten/sms-biljetten.

    Ni som gått på gröna Lund eller skara sommarland har säkert den som sms eller i er mailkorg.

    Skulle som sagt vara underbart om någon ville dela med sig av två koder/biljettkoder till mig:)

  • Äldre 1 Aug 14:26
    #5

    Tja, fick du tag på några koder?

    Du har möjligtvis inte dina biljetter kvar? Ska till skara 5-6aug 4pers skulle sitta fint med 30%!

    Så återkommer jag med 4 nya koder till tråden sen!! ???? ????

  • Äldre 2 Aug 12:13
    #6

    Fått tag på koder så behöver inga fler.

  • Wed 3 Jul 2019 10:21
    #7

    Är det någon som har koder till Skara sommarland?! Ska dit idag med familjen!

    Tack på förhand

  • Wed 3 Jul 2019 10:29
    #8

    Du kan få biljetter från gröna Lund av mig, ger 30procent på skara.

  • Sat 6 Jul 2019 12:56
    #9

    Hej,

    Har någon vänlig själ möjjligtvis 4 koder från Sommarland/Gröna Lund att pm:a?

    Vår familj ska till Kolmården nästa helg och det visar ju dig vara jättedyrt med biljetter dit. Dom verkar heller inte vara med i några medlemförmåner såsom förening/kundkort.

    Stort tack på förhand!

  • Sat 6 Jul 2019 16:22
    #10

    Skickar meddelande

Svar på tråden Parks and resorts biljettkoder