Vad gjorde ni för att bota eran Bihåleinflammation?
Som sagt, jag har haft bihåleinflammation i några veckor nu och jag tycker inte det blir bättre. Jag är inte förkyld, inte snuvig (blir lite snuvig efter ansträngning eller när jag har rensat min näsa), jag har ingen feber, ligger alltid mellan 36.7-37.5. Det ända jag känner är tryck i pannan, tryck i övre gommen och lite ont i näsan men inte så farligt. Jag har provat antibiotika och det hjälpte mig inte, nässprayen har jag tagit ganska länge nu men har slutat med den då man inte ska ta den för länge (va kortisonspray). Ska försöka börja med Sinoclear som jag köpte idag då min läkare sa att den var väldigt bra för detta.
Det jag undrar är vad gjorde ni för att bota eran bihåleinflammation? Jag gör själv nässköljning, försöker dricka mycket vatten och mycket annat. Jag va förkyld i midsommar och efter det så började symptomen på bihåleinflammation komma. Jag har gjort en röntgen för att utesluta något farligt och dem sa att jag hade täta bihålor bakom näsbenet men det känns som att jag har inflammationen i alla bihålor då jag får tryck i gommen och tryck i pannan (det är alltid på samma punkt i pannan, mitt mellan ögongbrynen). Jag är tacksam för alla svar!