• Ettlitetsyskon

    Vi med Bim September 2018

    Hej

    Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

    Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

    Bim i September

    21 ettlitetsyskon

  • Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • babytjejen

    Har bim runt 2-3september...inväntar mens just nu, negativt test idag o är på bim el bim-1 Så vet ju att mensen är på gång. Borde komma innan tisdag iallafall... tempen håller sig dock hög så blev extra ledsen över negativt test idag men antar att det är åldern el att äl kommit senare än jag trott..

  • Lilla Lina

    Hej!

    Har bim 3 september enligt natural cykles. Gjorde ett sådär försök förra månaden, fick inte till det runt äl då pga semestern mm. Hoppas på bättre försök denna månaden! Jag och sambon är 29 år och detta är vårt första barn- ska bli spännande! :)

  • Periksson90

    Har BIM 1 september, försöker blir gravid med barn nr 2. Har en dotter som blir 16 månader snart och jag (27 år) och min blivande make (26 år) gifter oss i mitten av augusti. Ägglossning är beräknad till våran bröllopshelg, skulle ju vara fantastiskt om det blev en bebis då! :) Blir nu tredje försöket.

  • Omstart2019

    Hej!

    Detta är min och sambons femte försök, men jag har inte skrivit i nån bim-tråd innan. Har två barn sedan tidigare, men nu vill jag och min nya partner ha ett gemensamt barn. Han har inga barn sedan tidigare.

    Fick min mens härom dagen så väntar ÄL runt 15/8.

    Jag är 35 och min sambo 41, så en del oro finns kring om det är för sent.

  • KSRG8887

    La in alla som skrivit ett datum för BIM i listan.

    Väntar fortfarande på BIM i augusti (borde komma imorgon), och så säker på att det inte tog sig så lägger in mig här redan. Negativt test igår - inte ens med mycket vilja och olika vinklar gick det att ana ett plus :)

  • KSRG8887
    babytjejen skrev 2018-08-05 11:33:49 följande:

    Har bim runt 2-3september...inväntar mens just nu, negativt test idag o är på bim el bim-1 Så vet ju att mensen är på gång. Borde komma innan tisdag iallafall... tempen håller sig dock hög så blev extra ledsen över negativt test idag men antar att det är åldern el att äl kommit senare än jag trott..


    La dig på 3/9 nu även om du skrev 2-3/9 och väntar BIM i augusti, ändra om du vill (och hoppas du kan ta bort dig helt med ett plus i augusti trots negativt test idag).
  • JenniB

    Hej!


    Jag hoppar gärna in här med BIM 1/9 Glad
    Hoppas lite extra på ett plus nästa månad då jag fyller år bara några dagar efter BIM. ;) Håller tummarna för er andra så klart och ser fram emot att följas åt!

    BIM-lista

    1/9 - Periksson90, JenniB

    3/9 - babytjejen, Lilla Lina

    4/9 - KSRG8887

    21/9 - Ettlitetsyskon

  • Ardnas89

    Hoppar in här med! Försökt en gång och mensen började igår tyvärr :( men bara att fortsätta!

    Jag har två barn sen tidigare som är 5 och 7.5 år. Sambon har inga barn sen tidigare. Jag blir 29 denna månad och min sambo är 38 :)

    Har bim 3/9.

    BIM-lista

    1/9 - Periksson90, JenniB

    3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89

    4/9 - KSRG8887

    21/9 - Ettlitetsyskon

Svar på tråden Vi med Bim September 2018