Kan det varit en mellanblödning/nidblödning?
Hej!
Jag har försökt googla mig fram angående detta men hittat inget svar. Så försöker skriva lite om det istället.
Sambon och jag har haft oskyddat sex sen i december. Vi har tänkt så att det blir vad det blir om jag blir gravid.. Så koll på exakta ÄL datum har jag inte.
Men nu så har jag lite funderingar.
Vi hade oskyddat sex 19 juni (sen fler ggr efter det men han drar alltid ur sista sekund)???? . Men just 19 juni kom i mig. Sen så var det inge mer med det.
8 dagar senare gick jag mens som vanligt. Som nästan var på pricken att jag väntade på.
Men 12 dagar efter mens så fick jag blödning i 3 dagar..? Mellanblödning? Nidblödning? MF?
Har aldrig haft det.
Egentligen skulle min normala mens kommit ihelgen, men kan mensen ha blivit förskjuten eftersom jag fick en blödning tidigare?
För isåfall ska jag ha nästa mens i mitten av augusti.
Jag gjorde ett gravtest (en sticka) men tkr jag bara ser ett streck. Och då gjorde jag testet tidigt på morgonen. Ett streck kanske ngt suddigt, men kan vara inbillning eftersom jag så gärna vill detta. Ska köpa ett riktigt test när jag ska till affären.
Jag har inte mått dålig på morgnarna, eller spända bröst. De enda symtomen är att ngt svullna bröstvårtor, mer trött och ngt kissnödig. Men jag tänker ju att det har varit VARMT och man dricker mer än vanligt... ????
Tack på förhand.
/ s