• Anonym (Magkänsla)

Hur får jag reda på om han finns på dejtingsidor mm?

Har starka misstankar om att min sambo sitter och raggar på olika dejtingsidor och även via facebook men hur tusan ska jag få reda på det utan att själv gå med på dejtingsidor? Facebook är svårare då det oftast handlar om slutna eller hemliga grupper.

Varför jag misstänker att han raggar runt? Sen 2-3 månader tillbaka bor hans mobil i handen. Det piper och surrar hela tiden från morgon till kväll och även sett att han varit online på messenger kl 2 på natten frågar jag något om vad han håller på med blir han sur och går iväg. Kommer jag in i samma rum så stänger han snabbt ner telefonen och lägger den i fickan. Vissa nätter lägger han den även under madrassen. Kan tillägga att jag är höggravid med vårt tredje barn som kommer när som helst.

Hjälp mig få reda på sanningen

• Svar på tråden Hur får jag reda på om han finns på dejtingsidor mm?
  • Anonym (Magkänsla)

Puff

• Anonym (Anonym)

Försök att kolla i hans mobil . I smyg. Kolla historiken mm.

• Anonym (Hittar allt...)

Hej! Ja du, jag hittar allt men jag lyckas knäcka koderna. Kan du någon mailkod?

• Anonym (Magkänsla)

Kan inte kolla mail eller mobiler, han har helt plötsligt 2 st nu som han håller på med den ena öppnas med tumavtryck och den andra med kod. Han döljer ju helt klart något.

• Anonym (Privat)
    Anonym (Magkänsla) skrev 2018-08-05 11:53:08 följande:

Kan inte kolla mail eller mobiler, han har helt plötsligt 2 st nu som han håller på med den ena öppnas med tumavtryck och den andra med kod. Han döljer ju helt klart något.

Jag har tre datorer, en platta och en mobil.
    Samtliga är låsta med koder eller fingeravtryck.
    Ingen, och då menar jag ingen, har tillträde till dem.

Jag håller inte på med något fuffens för det utan mina saker är mina privata och det är inte diskutabelt.
    Min sambo har sin dator och mobil låsta också, jag har aldrig ens tänkt tanken på att snoka i dem.

Samma sak gäller för sönerna, det är PRIVAT.
  • Anonym (Ta tummenryck)

Tryck hans tumme emot när han sover. Om han sover så pass tungt såklart.

• Anonym (R)

Även fast man har fingerkod så har man en vanlig kod. Det är inte alltid läsaren vill identifiera ens finger så då har man en kod man knappar in ist.

• Anonym (Privat)
    Anonym (R) skrev 2018-08-05 12:29:40 följande:

Även fast man har fingerkod så har man en vanlig kod. Det är inte alltid läsaren vill identifiera ens finger så då har man en kod man knappar in ist.

Det är sant. Man kan även ha ett mönster.
    En kod är inte lätt att knäcka det finns tusentals kombinationer.

Personligen skulle jag bli så förbannad att jag inte vet vad jag skulle ta mig till om jag om på sambon trixande med mina datorer! Fy fan alltså, det är gränsfall till att jag skulle göra slut.
  • Anonym (Privat)
    Anonym (Ta tummenryck) skrev 2018-08-05 12:27:56 följande:

Tryck hans tumme emot när han sover. Om han sover så pass tungt såklart.

Menar du detta på riktigt?
  • Anonym (herregud!)

Om ni inte kan kommunicera på ett ärligt sätt, fattar jag inte ens att ni bor och har barn tillsammans. Man måste inte "äga" den andra, och självklart skall man respektera varandras privatliv. Låt det inte bli en stor grej, utan fråga rent ut, svarar han inte, är det ett konstigt förhållande.

• Anonym (Magkänsla)

Jisses tro nio inte jag försökt prata med honom? Han svarar inte när jag undrar. Och har hela tiden järnkoll på dessa jävla mobiler. Ska jag ens ha en chans att kolla i nån telefon måste jag droga honom med nått rejält och det är ett extremt alternativ.

Anonym (Magkänsla) skrev 2018-08-05 15:13:13 följande:

Jisses tro nio inte jag försökt prata med honom? Han svarar inte när jag undrar. Och har hela tiden järnkoll på dessa jävla mobiler. Ska jag ens ha en chans att kolla i nån telefon måste jag droga honom med nått rejält och det är ett extremt alternativ.

Moralens väktare har sååå rent mjöl i påsen...

Så sjukt dumt. Är han otrogen förtjänar han att du kollar. Varför ska du hålla på moral och etik när han inte gör det? Så klart han är otrogen. Man önskar att det inte är så men alldeles säkert känner du rätt. Jag har varit där flera gånger. En gång en skitskalle alltid en skitskalle. Däremot kan man ju välja att leva kvar med idioten. Jag brukar pendla i mitt beslut. Ibland tänker jag att det bra överväger det dåliga.

Di kan ju chansa och säga att du vet att han träffar någon annan och eftersom det tycks så viktigt för honom vill du inte stå ivägen isf. Var helt lugn och ej anklagande utan testa och se reaktionen, sen kan du ju alltid dra en stol i skallen på egot.
    Anonym (herregud!) skrev 2018-08-05 12:55:55 följande:

Om ni inte kan kommunicera på ett ärligt sätt, fattar jag inte ens att ni bor och har barn tillsammans. Man måste inte "äga" den andra, och självklart skall man respektera varandras privatliv. Låt det inte bli en stor grej, utan fråga rent ut, svarar han inte, är det ett konstigt förhållande.

Nä för livet är ju så jävla enkelt och alla tar ansvar och kommunicerar...vilken skyddad verkstad växte du upp i?
Svar på tråden Hur får jag reda på om han finns på dejtingsidor mm?