Inlägg från: Anonym (Kelly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kelly)

Män i string på stranden

På ett sätt tycker jag att det är lite roligt att du som man tar på dig string på stranden men kan kvinnor ha det så varför inte män?

Jag själv skulle inte ta på mig det på stranden tycker man har det för sin partner jag skulle inte vilja att min sambo hade sting på stranden visst har han fin rumpa men inget jag skulle vilja andra stirra sönder.

Har sätt tjejer allt från 13-38 år gå stringbikini och hur äldre gubbar tittar sönder tonåringarnas rumpor. Hur tänker man som förälder?

Och man känner blickar när man går på stranden att de glor på ens röv för att titta efter skinkorna.

Lite svårt att undervika alla skinkor när hela stranden är full av string.

Hur tänker du när du tar på dig dom?

Vill du visa upp din rumpa?

Söker du bekräftelse?

Tycker det är strongt av dig som kille att ha på dig det på stranden. Om inte tjejerna skäms att de har string varför skulle du skämmas?

• Anonym (Kelly)
    Varsomduvill skrev 2018-08-04 13:10:03 följande:

Det blev nog lite fel här när jag svarade dig, men det är iaf inlägget närmast efter ditt. Tack för att du tycker det är strongt av mig :)

Tack för alla svar.

Just när det gäller tonåringar vet dom inte alltid det bästa tyvärr utan följer bara badmodet , finns även många äcklet som inte vet vart gränsen går.

Man behöver ju inte alltid följa badmodet.

Som förälder bör man vara hårdare på detta.

När man är äldre när man kan försvara sig och stå upp för sig så tycker jag man kan bestämma själv.

Du kan väl fråga vad de skrattar åt nästa gång? Se vad folk svarar.

Jag tror de skrattar för att det inte är så vanligt att män har det och blir lite chockade.

Kan kvinnor ha string på stranden kan män ha det oxå ska ju vara jämt mellan könen.
Svar på tråden Män i string på stranden