Inlägg från: Voyager |Visa alla inlägg
  • Voyager

Män i string på stranden

Jag har haft string ända sedan tonåren i förra seklet, både på stranden, under och vid andra tillfällen, och detta sekel allt mindre och mindre badbyxor. (Se tråden Extremt badmode, för fler detaljer.)

På svenska stränder verkar string fortfarande ovanligt på killar men jag har tyckt det varit kul att alltid ha mindre än den mest vågade tjejen på stranden. Varför string bara på kvinnor? Kul med fler killar som vågar, även om jag aldrig känt mig ensam som enda man i string och mött de mest blandade reaktioner.

• Voyager

Jag känner överhuvudtaget inte igen att jag någonsin tänkt på någon tjej i string som ?slampa? (och ingen annan kvinna heller). Det kanske andra gör och jag vet att jag är lite ovanlig men för mig har tjejer i string alltid utstrålat läcker självständighet och sexig självsäkerhet. Det är tjejer (och numer killar) som vet vad de har mellan benen och bestämmer själva över när, var och hur de vill använda det på ett medvetet sätt.

Det kan vara helt fel för den genomsnittliga badkrukan men en del av mina erfarenheter.

Svar på tråden Män i string på stranden