Inlägg från: Marie 1 |Visa alla inlägg
  • Marie 1

Saknar min son så jag håller på att ge upp

Michel81 skrev 2018-08-07 00:14:14 följande:

Det är det som är så jobbigt också, jag har inte hans nummer och det går inte att få tag på. Det enda jag kan komma åt är hans Youtube kanal...där får jag i alla fall se honom men det gör så förbannat ont när det inte är på riktigt. Har försökt med att vänligt och ödmjukt sms.a mamman. Mina vänner har skickat på sms och mail för att försöka få nån form av kontakt men hon har inte respondera på något. När min vän ringde henne och presenterade sig så fick hon bara höra att det inte fanns något att prata om, sedan la på hon på.

Grabben var så betuttad i mig, han var alltid pappas pojke. Jag bara minns hur han krampaktigt kramade om mig innan han blev hämtad av polisen pga att jag inte lyckades få honom att lämna mig frivilligt.Jag vet ju inte vad dom har givit honom för bild av mig, dessutom är jag orolig för att han inte vågar kontakta mig för mamman och hennes släkt.

Har tidigare haft ett ganska bra självförtroende men nu är det spårlöst borta, jag är så känslig och känner mig som en riktig loser som inte klarar någonting . Jag har inte ens självförtroende till att slåss i rätten. Vet inte ens om jag skulle klara av att träffa grabben utan att bryta ihop. ????????????

Kan du inte skicka meddelande till honom på Youtube?
Svar på tråden Saknar min son så jag håller på att ge upp