• KaffekoppenJag

Har jag fått missfall?

I tisdags var jag på specmödra och gjorde ett ul (inte vul, ett vanligt ul). Hon uppskattade graviditeten var i ca v8 (7+4). Hjärtat slog som det skulle.

Idag, två ggr när jag varit på toa har jag sett en liten liten liten bit av nått "rött" som hamnat i toan (uppskattningsvis 0,5-1 mm stort). Kan det vara början på missfall? Mår fortfarande väldigt illa men det kanske finns kvar även om man får missfall? :( blöder inte men jag är livrädd! Klarar inte av denna oro.

• Svar på tråden Har jag fått missfall?
  • JLES
    KaffekoppenJag skrev 2018-08-06 00:25:37 följande:

I tisdags var jag på specmödra och gjorde ett ul (inte vul, ett vanligt ul). Hon uppskattade graviditeten var i ca v8 (7+4). Hjärtat slog som det skulle.

Idag, två ggr när jag varit på toa har jag sett en liten liten liten bit av nått "rött" som hamnat i toan (uppskattningsvis 0,5-1 mm stort). Kan det vara början på missfall? Mår fortfarande väldigt illa men det kanske finns kvar även om man får missfall? :( blöder inte men jag är livrädd! Klarar inte av denna oro.

Njae, jag blödde också flera gånger. Först hade jag två klarröda genombrottsblödningar på BIM-2 och BIM-1 (med tillhörande mensvärk). Sen blödde jag lite i 7+2 och sedan i vecka 19 efter ett VUL. Senast blödde jag precis sådär lite för någon vecka sen och jag är i vecka 32 nu.. :)
Svar på tråden Har jag fått missfall?