• cindyrella

    Grannfrun knäcker vårt förhållande.

    Behöver omgående råd. Är det jag som är sjukligt svartsjuk och egoistisk??

    Min partner och jag är fortfarande särbo efter tre år. Vi bor 10 mil ifrån varandra och träffas i princip bara på helgerna. Vi har haft det jättebra hela tiden och bråkar aldrig om någonting.

    Nu har det tyvärr börjat röra om i grytan. Hans grannfru som också är ensam mycket på veckorna på grund av resande make, hon verkar springa väldigt mycket hos min pojkvän. Tre helger i rad nu så har hon som jag tycker sprungit hos oss o gjort sig ärenden. Hon skickat tom barnen att knäcka på för att få honom att komma ut till henne när jag är där. De går alltid ut o gärna bakom garaget o står o pratar ganska länge varje gång. Ska tillägga att hon har sällan mer kläder på sig än en minimal bikini.Hon solar topless på sin altan med tuttarna vända åt vårt håll.Det gör hon aldrig när hennes man är hemma. Då är hon alltid välklädd.

    Jag är lite svartsjuk lagt....det erkänner jag. Men frågan är om jag är överdrivet svartsjuk när jag reagerar så starkt på detta. Min ångest håller på att äta upp mig på veckorna när jag vet att de två är ensamma hemma tillsammans. Jag ser ju vad som försiggår när jag är där, vågar knappt tänka på hur det är när jag inte är där. Tog upp det med min särbo igår och han blev arg och tycker jag är skitlöjlig????

  • Svar på tråden Grannfrun knäcker vårt förhållande.
  • Anonym (Förstår dig)

    Jag hade känt likadant. Vad ska hon hålla på och springa där för? Men jag är också svartsjukt lagd, och min sambo som är den trogna typen hade blivit mycket förolämpad och arg om jag nämnde det. Försök att lita på honom. Snart börjar jobbet igen och då lär de väl inte träffas så ofta.

  • Anonym (4)

    Hur gammal är du, ts?

    Hade jag velat lägga in en stöt på grannen hade jag gjort det när han inte hade sin särbo på besök.

  • Anonym (333)
    Anonym (4) skrev 2018-08-06 09:07:30 följande:

    Hur gammal är du, ts?

    Hade jag velat lägga in en stöt på grannen hade jag gjort det när han inte hade sin särbo på besök.


    Nej men det finns ju andra som gör så. De vill ha mer uppmärksamhet från särbon än flickvännen få, som en tävling.
  • Anonym (333)

    Ts, detta är inte normalt. Lita på din magkänsla. Den talat om om något inte stämmer och om någon ljuger. Tycker din särbos kommentar är konstig och tyder nästan direkt på att han faktiskt är intresserad av henne. Annars förlöjliga man inte sin partner. Hon är ju ute efter nåt, hoppas hon inte redan fått nåt, att det är därför hon springer där för hon vet att han vill ha henne. Hon har fått nån bekräftelse? Jag hade inte tyckt det var ok!!

  • Anonym (S)

    Varför ska dom gå å prata bakom garaget?

    Ring in ett anonymt tips till maken.

  • Anonym (Varning)
    Anonym (333) skrev 2018-08-06 09:15:13 följande:

    Nej men det finns ju andra som gör så. De vill ha mer uppmärksamhet från särbon än flickvännen få, som en tävling.


    Hon lyckas ju tyvärr... Han fortsätter träffa grannfrun trots att särbon blir ledsen. Han tycker det är viktigt att få prata och umgås med grannfrun. Så viktigt att det i hans ögon är värt att ts får ångest och blir ledsen. Hans prioritering är ett stort varningstecken
  • cindyrella

    Jag behöver stöd .......inga frågor om hur gammal jag är osv. Angående anonyms konstaterande att han/hon lagt in stöten när särbon inte är där. Det är ju precis det jag menar.......jag undrar vad som händer när jag INTE är där. När hon har så svårt att hålla sig ifrån honom när jag ÄR där.

  • Anonym (Greta)

    Jag tror faktiskt att jag hade åkt dit och spejat lite under någon vecka när inte grannens make är hemma.

  • Anonym (mmm)

    Det är väl din parter du ska prata med? Det är inte hon enbart som bidrar till dessa situationer. 

Svar på tråden Grannfrun knäcker vårt förhållande.