Torr orgasm hos män
Hur vanligt är det med torra orgasmer hos män. Ofta är orgasm och utlösning sammankopplat men orgasm utan utlösning hur vanligt är det?
Hur får du det? Får du det?
Hur vanligt är det med torra orgasmer hos män. Ofta är orgasm och utlösning sammankopplat men orgasm utan utlösning hur vanligt är det?
Helt rätt att en torr orgasm hos en man sker utan sädesavgång. Behöver dock på intet sätt bero på att manen i fråga inte producerar sädesvätska eller att det är slut i förrådet. Går att lära sig tekniker för att få orgasm utan sädesavgång och inom tantra använder man ofts helt torra energiorgasmer som inte heller involverar mekanisk stimulans av könsorgan. inom tantran har jag ofta hört män berättat om att på vägen till en riktigt förlösande energiorgasm så upplever dom ofta flera små orgasmer som i känsla påminner om en utlösning för att sedan exolodera när man släpper loss energin i pannchakrat (tredje ögat) och ibland öppnar det även upp i kronchakrat. Helt underbara upplevelser att leka med enerigorgasmer antingen på egen hand eller tillsamnans med en partner. Öppnar också upp för helt fantasiska orgasmer när stimmulerar könsorganen.
Det ligger nått i vad du säger, ett par gånger när jag hamnat i detta tillstånd vet jag inte om jag sprutat eller inte, det känns nästan som det men jag har inte ejakulerat. Kan få dessa genom att knipa med benen och ibland stimulera mina bröstvårtor. Detta var nog första gången jag fick denna känsla av stimulering av min kuk.
Då är du nog på rätt väg för att uppnå en energiorgasm. När man börjar så fungerar det oftast bäst med att rulla lite med stjärten mot ett rätt hårt underlag. Kontrollera andningen, omväxlande spänna och slappna av i bäckenbotten och göra det som brukar kallas fjärillsrörelse med benen. fötterna i backen. Uppdragna knän som går in och ut i takt med andningen och spännandet av bäckenbotten. Sofia på xtas har en bra guide börja leka med. Googla sofia xtas magiska energiorgasmen så hittar du rätt.
Ska absolut kolla på det, tack.
Aldrig fått torr orgasm någonsin.
Har väl runnit såväl som sprutat från fittan upp i sänggavel
som tapet men ... låter som något att prova om man bara
får "skotta" om man måste!
Haft sprut utan orgasm många ggr
Aldrig haft sprut utan orgasm
Visst har jag fått torrorgasm. Ett par gånger i halvåret kanske. Känner också att man blir lite snuvad på konfekten då kåtheten oftast sitter i. Kuken slaknar ofta som vid en ejakulation men har lättare att kunna komma igång igen efter ett par minuter. Ibland kommer jag även torrt ett par sekunder innan jag sprutar. Då blir känslan antingen dubbelt snuvad eller så kan just den orgasmen bli dubbelt så skön.
Jag kan få torrorgasmer/multipla orgasmer!
Enda vägen dit ör väl egentligen bara att onanera mycket och lära känna sin kropp utan och innan.
4-5 torrorgasmer innan man låter satsen komma sista gången och orgasmen blir kraftigare :)
Fick en torrorgasm i somras, och min fru trodde att jag fejkade,
så hon blev sur på mig.
men för att övertyga henne att män kan få torrorgasm så var vi googla på nätet.
då förstod hon att det kan hända. sen var det bra
Fick en torrorgasm i somras, och min fru trodde att jag fejkade,
så hon blev sur på mig.
men för att övertyga henne att män kan få torrorgasm så var vi googla på nätet.
då förstod hon att det kan hända. sen var det bra
Fick precis en torr orgasm igen samtidigt som tjejen kom. Hennes orgasm utlöser min. Jag låg och fingrade henne och hon tog väl lite på mig med. När hon säger att hon är nära så känner jag att jag också håller på att få orgasm. När hon kommer så kommer jag med och vi ligger och orgasmrycker tillsammans.. konstigt men härligt på samma sätt. Jag savar och får en blöt fläck i kalsongerna men det inte tal om en full utlösning.
Det här händer mig ibland!
Det är ju kanon. Händer endast när tjejen runkar mig, aldrig vid sug eller penetration. Varför vet jag inte riktigt. Kanske har med stimulans att göra.
Jag kan inte styra när det händer, men när det händer kan jag styra om jag vill spruta eller inte. Man känner liksom att det inte är lika intensivt och då kan jag välja om jag ska spruta eller inte, alltså göra det intensivare. Jag tycker det är kanon så brukar låta det ske 5-6 ggr innan jag ejakulerar.
Det gör inte ont och är inte obehagligt. Bara gött!
Det fina är orgasmen kommer mitt i rörelsen. Hon fortsätter bara runka mig liksom. Sen fortsätter det utan att jag slaknar. Kanske med 30 sekunder mellan varje orgasm.
Om man som man skiljer på orgasm och ejakulation så känner man orgasmen först och sen kommer sprutet.
Jag vet inte hur vanligt det är att kunna avbryta där emellan!
Om man som man skiljer på orgasm och ejakulation så känner man orgasmen först och sen kommer sprutet.
Jag vet inte hur vanligt det är att kunna avbryta där emellan!
Har typ lärt mig att få orgasm utan utlösning och är jag kåt nog och kanske inte fått orgasm på några dagar kan jagvframkalka en eller flera orgasmer på några minuter enbart genom att stimulera en bröstvårta och samtidigt fokusera med hjärnan mot orgasm. Får liksom spasmer och rycker i hela kroppen, när den ebbar ut så känner jag mig lugn men ej tömd som efter en ejakulation.
Tror det är 1-4ggr på 34 år så inte så vanligt för min del.
Får torr orgasm utan spermasprut ibland när sambon knullar mig med strapon eller fistar. Men, det händer även att sperman rinner utan orgasm, framförallt när hon masserar prostatan, och "mjölkar" mig på sperma, som vi sen brukar dela på