• Krockettfarsan

Äran räcker inte till

Hej alla människor!

Jag med ett flertal vänner ska ha en spelkväll som äger rum hemma hos mig.

Vi kommer spela diverse spel där det kommer finnas vinnare och förlorare, så... det jag behöver hjälp med är att komma på idéer på bra/roliga/fantasifulla priser och straff som kan delas ut. Inget roligt straff är ju för lätt men ska ändå vara inom rimliga gränser. Så gott folk snälla va fantasifulla ovh uppfinningsrika med era förslag till målgruppen med blandade kön på 20-30 år gammla.

PS. De flesta utav oss är studerade så spel om pengar är inget vi gör.

• Svar på tråden Äran räcker inte till
  • Anonym (123)

Den som förlorar diskar.

• Anonym (MammmaB)

Tänker vi straff som i förnedring?

• scanmia

Köp vit t-shirt och märkpennor så får alla vara med att skapa t-shirten som går till vinnaren. Funkar även till förloraren...
    Vinnaren/förloraren måste hålla tal eller sjunga varandras lov.
    En pokal/dekorerad vinflaska till vinnaren/förloraren/mest kreativa/mest förvirrade/bästa undanflykten/mm

• Anonym (MammmaB)

Förnedring ja! Haha, bara på skoj såklart! Men några ex. på förnedring till förloraren(na)

- slicka samtliga dörrhandtag i fastigheten

- spendera resten utav kvällen i underkläderna

- ge fotmassage till er andra deltagare

- bara få dricka ?slattar? resten kvällen

M.m!

• Shifu

Låter spännande det här! När jag läser spontant så tänker jag själv straff typ som att ta disken/städningen efteråt. Priset kan ju var att få sitt hem städat av en av förlorarna?

Sedan som föregående skrev att fotmassage är ju aldrig fel att heller, väldigt skönt pch ett bra straff tycker jag!

• Anonym (Anonym)

Som en av festdeltagarna så tycker jag fotmassage låter som en strålande idé!

Gillar även idén om att förlorarna får diska!

Svar på tråden Äran räcker inte till