• 8992
    Sannalovisa skrev 2018-08-08 23:47:39 följande:

Åh vad spännande! :)

Har du mått bra hittills? :)

Jag mår faktiskt oförskämt bra! Har mått som vanligt hela graviditeten, inga symtom som illamående, ont i kroppen eller så förutom en stor mage haha. Hade jag inte haft den så hade jag inte kännt mig gravid haha. Såg att du blivit sjukskriven, vad beror det på om man får vara nyfiken? Vad jobbar du med?
  • 8992
    Sannalovisa skrev 2018-08-09 14:44:16 följande:

Men gud vad härligt!! :) Ja det är helt otroligt vad den växer haha!! :)

Är sjukskriven pga foglossning, ligamentsmärtor, lågt blodtryck (vilket gör att jag är yrslig och känner mig svimfärdig) sedan har jag konstant huvudvärk och allt detta kom nästan samtidigt och min rygg är inte ens något att prata om :/ Jobbar på äldreboende med dementa så jag saknar verkligen att jobba för har aldrig varit hemma elle sjukskriven så det känns rätt så synd. Men man måste tänka på sitt och barnets bästa :) Vad jobbar du med för något?

Fy, låter verkligen inte roligt :( kan tänka mig att man blir väldigt rastlös om man är van vid ett aktivt arbete och plötsligt måste ta det lugnt.

Ingenting, jag är student så jag har varit bortskämd med sommarlov sen slutet av maj, börjar skolan igen om en vecka ungefär :)
  • 8992
    nystrom98 skrev 2018-08-09 19:56:53 följande:

Åh vad studerar du? Och hur lång tid har du kvar? :)

Förskollärarprogrammet på Linköpings Universitet, har 5 terminer av 7 kvar :)
  • 8992
    Sannalovisa skrev 2018-08-13 13:03:48 följande:

Nej det är en pina var dag som går faktiskt. Men man får tänka att med det hela så kommer det något positivt :) 

Men gud så härligt! Vad studerar du för något? Har du instagram? :)

Jag pluggar till förskollärare, börjar min tredje termin :)

Är det bara jag som inte köpt några som helst kläder till barnet än? Haha hittar ingenting som faller mig i smaken men börjar få panik ????
Svar på tråden Bf november -18