Otrohet
Har man ett intimt utbyte med någon som man känner att man måste dölja är man otrogen.
Har man ett intimt utbyte med någon som man känner att man måste dölja är man otrogen.
Visst kan du fortsätta och på det viset förmodligen såra din man i slutändan. Skulle du själv vilja bli utsatt för det? Jag skulle definitivt inte vilja bli utsatt för det, då föredrar jag att min partner är ärlig mot mig och säger att hon har hittat en annan. Om det börjar brinna lite i ett hörn här hemma så är ju skadan redan skedd så då kan jag lika gärna låta hela huset brinna ner istället för att släcka.
Ur mitt perspektiv så har du två val, antingen så avslutar du flirten och fortsätter att leva med din man, bonus om du berättar för mannen om flirten. Eller så avslutar du relationen med din man och fortsätter med flirten.
Fast nu är ju skadan redan skedd så då kan jag ju lika gärna fortsätta.
Ja du, det är bra frågor du ställer. Jag tror att jag sårar honom oavsett om jag gör slut eller om jag är otrogen. Med tanke på hur lite sex vi har så är det bara en tidsfråga innan något av det händer för han har blivit som en bror för mig istället för en partner. Det är inte bekräftelse jag söker utan sex. Och om han gjorde likadant så skulle det vara praktiskt eftersom han då kanske själv skulle göra slut utan att jag behövde såra honom.
Jo, nog funderar jag på vägar ut ur förhållandet. Men det känns så krångligt med husförsäljning och jag vet att min man skulle bli väldigt ensam vilket jag får otroligt dåligt samvete över. Det är väl därför det vore så skönt om han träffade någon annan.
Den jag flörtar med är inte någon jag vill leva med, det handlar enbart om sex. Om jag lyckas lämna min man så är det för att jag vill leva ensam.
Jo, nog funderar jag på vägar ut ur förhållandet. Men det känns så krångligt med husförsäljning och jag vet att min man skulle bli väldigt ensam vilket jag får otroligt dåligt samvete över. Det är väl därför det vore så skönt om han träffade någon annan.
Den jag flörtar med är inte någon jag vill leva med, det handlar enbart om sex. Om jag lyckas lämna min man så är det för att jag vill leva ensam.